فروش تضمینی کیف چرمی اداری اصل

در حال حاضر تمایل به استفاده از محصولات بر پایه چرم نسبت به نمونه های دیگر بسیار بیش تر شده است و به همین دلیل افراد نسبت به خرید آن ها از خود رغبت نشان می‌ دهند. از انواع چرم‌ های شیک و زیبا برای تهیه محصولات گوناگونی همچون کیف چرم استفاده می شود.

برای خرید آسان کفش مجلسی می توانید از همین درگاه اینترنتی نسبت به خرید محصولات اقدام نمایید با این وجود شما می توانید حتی به صورت عمده نسبت به تهیه این سری از محصولات اقدام نمایید و خرید‌ی به صرفه داشته باشید.

فروش تضمینی کیف چرمی اداری اصل

چگونگی تشخیص چرم اصل از تقلبی

چگونگی تشخیص چرم اصل از تقلبی تشخیص چرم اصل : چرم هایی که برای تهیه انواع کیف های چرمی استفاده شده است حاصل دباغی پوست حیواناتی همچون گوسفند، گاو، گاو میش و بز هستند این سری از چرم ها از دوام و انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردارند و از آن ها علاوه بر تهیه کیف برای ساخت اکسسوری هایی همچون کفش چرمی، دستکش، کمربند و… استفاده می شود.

از پر استفاده ترین انواع کیف های چرمی می توانیم به کیفیت کیف چرم اشاره داشته باشیم مردان با استفاده از این کیف می توانند استایل جذاب و منحصر به فردی را در خود خلق نمایند بنابراین کیف های چرمی از طرفداران بسیار زیادی برخوردار می باشد در حال حاضر ظاهر و رنگ این سری از محصولات بسیار متنوع است و هر فردی با هر تیپ و استایلی می تواند از آن ها استفاده داشته باشد، دوام و کارایی آن ها بسیار بالا بوده و شما می توانید در طولانی مدت از آن ها استفاده داشته باشد.

انواع کیف چرمی برند جزو کالاهای با ارزش و لوکسی هستند که در برابر آسیب‌ های احتمالی همچون آتش و نور مستقیم آفتاب از خود مقاومت نشان می‌ دهند این سری از کیف ها از الیاف کاملاً طبیعی تهیه شده است و استحکام آن ها فوق العاده بالا می باشد، شما می توانید این کیف ها را با وسایلی همچون کمربند، کفش، دستکش و … ست کنید عمر آن ها طولانی بوده و ضد رطوبت و آب هستند.

اما در حال حاضر ما با مدل های بسیار متنوعی از کیف های چرمی در بازار مواجه هستیم که این نوع از کیف ها برای هر فردی با هر سنی مناسب می باشد از انواع کیف های چرمی می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  • کوله پشتی
  • کیف رو دوشی مردانه
  • کیف پول مردانه
  • کیف اداری
  • کیف مدارک
  • کیف چرم دانشجویی

در حال حاضر انواع محصولات چرمی از جمله کیف چرمی گاوی برای آقایان و همچنین برای خانم ها کارایی بسیار بالایی دارد اما می توانید در مجالس خاص خود از کیف های طرح دار چرمی بهره ببرید با این وجود اعتماد به‌ نفس شما در مجلس بالاتر هم خواهد رفت.

در نهایت برای این که بتوانید کیف چرم را تهیه کنید باید به موارد بسیار زیادی توجه داشته باشید، یکی از مهمترین آنها توجه به بوی چرم است، چرم طبیعی دارای بوی خوشی هستند و به هیچ عنوان بوی پلاستیک نمی دهند توجه به جنس چرم بسیار مهم می باشد، چرم های طبیعی دارای جنس کاملاً نرم و منعطفی هستند و کیف هایی که حالت خشک و سفید دارند را نمی‌ توان به عنوان یک کیف چرم طبیعی شناخت.

کیف چرم جدید علاوه بر برخوردار بودن از جنس و دوام خوب دارای دوخت تمیز و زیبایی است دوخت نامناسب کیف می تواند از زیبایی کار بکاهد و کیفیت کیف را پایین آورد.

پارچه ای به عنوان آستر در کیف چرمی استفاده شده است این پارچه ها از ظاهر زیبایی برخوردند و جنس آن ها محکم و مناسب می باشد همچنین هیچ گونه پارگی و شکاف در آن ها وجود ندارد.

از پرطرفدارترین انواع کیف های چرمی می توانیم به کیف چرم اداری اشاره داشته باشیم، کیف چرم اداری برای کارمندان، ادارات و شرکت ها بسیار مناسب است و برای افرادی که دارای مشاغل حرفه ای همچون پزشک، مهندس و معلم می تواند گزینه ای مناسب برای استفاده باشد، علاوه بر این این نوع کیف برای افرادی که معمولاً در کیف خود لپ تاپ حمل می‌کنند گزینه بسیار مناسبی است. آقایان می‌تواند کیف چرم اداری را با انواع کت و شلوار اداری هماهنگ کنند.

کیف چرمی دوشی هم در محیط های رسمی و اداری کرایی بسیار زیادی دارد و هم در محیط های غیر رسمی و مجالس. شما می توانید آن ها را با لباس‌های خود هماهنگ کنید و استایل خوبی را به خود ببخشید.

عوامل موثر بر کیفیت کیف چرم

در حال حاضر ما با انواع متنوعی از چرم ها مواجه ایم که با استفاده از آن ها محصولات زیبا و متنوعی تولید خواهد شد، در این قسمت به ارائه برخی از مدل های چرم که برای تهیه کیف چرمی کارایی دارند خواهیم پرداخت:

  • چرم گاوی و گوساله ای

این نمونه چرم ها از الیاف متراکمی برخوردارند و مقاومت آن ها بسیار زیاد می باشد، سطح چرم گاو و گوساله ای صاف بوده و در ضخامت های مختلفی تولید می‌ شوند‌. این نمونه چرم ها هم نرم و هم خشک هستند و در ساخت کیف، لباس، دستکش و …استفاده می شوند.

  • چرم گوسفندی و بره ای

این چرم ها از تراکم الیاف کم تری نسبت به سایر چرم ها برخوردارند، به همین دلیل مقاومت کم تری دارند. سطح آن ها همچون سطح چرم های گاو و گوساله ای صاف می باشد و از لطافت و سبکی منحصر به فردی برخوردار هستند. از این نمونه چرم ها بیش تر از همه برای ساخت کیف، لباس و دستکش استفاده می شود.

  • چرم بزی

چرم های بزی نسبت به نمونه گاوی از الیاف کم تری برخوردارند، ولی لطافت آن ها نسبت به چرم گوسفندی بیش تر است. چرم های بزی از انعطاف بالایی برخوردارند و سبک می باشند. این نمونه چرم ها هم به صورت نرم و هم به صورت خشک در بازار ارائه می‌ شوند.

  • چرم گاومیش

چرم گاومیش نسبت به چرم های گاوی از ضخامت بیش تری برخوردارند، از این نمونه چرم ها برای تهیه چمدان، کمربند، زین اسب و … به وفور استفاده می شود.

اما علاوه بر این ما دارای تقسیم بندی دیگری برای چرم هایی هستیم که از آن ها در تهیه انواع کیف ها استفاده می شود:

1. چرم سنگین :

چرم سنگین از پوست حیواناتی مانند گاو، گاومیش، گوساله، شتر و …به دست می آید. چرم سنگین یکی از بهترین کیف اداری است که دارای بیش ترین مقاومت و زیباترین رخ در میان دیگر چرم هاست.

در واقع این چرم‌ ها الیاف بسیار متراکمی دارند و به همین دلیل از مقاومت بالایی برخوردار هستند. سطح آن ها صاف است که در اصطلاح بدون گرین می‌باشند. چرم ها به صورت نرم و خشک و در ضخامت‌ های مختلف تهیه می ‌گردند. گرین یا فول گرین، چرمی است که لایه لایه نشده و رویه یا رخ آن هنوز ساییده نیست.

این نوع چرم به علت استحکام و مقاومت بالا، درصنعت کفش سازی، ساخت کیف های دستی و جیبی مرغوب و یا تسمه های ماشین چرم نیمه سنگین استفاده می شود.

2. چرم نیمه سنگین:

چرم نیمه سنگین، به گونه ای از انواع چرم ها گفته می شود که از پوست حیواناتی همانند کروکودیل و شتر مرغ به دست آمده است و به علت کمیاب و گران قیمت بودن، بیش تر در ساخت محصولاتی که دارای جنبه تزیینی هستند، استفاده می شود. این مدل از چرم ها در خانواده چرم های لوکس طبقه بندی می شوند. چرم نیمه سنگین، بسیار پر طرفدار است و توانسته افراد بسیار زیادی را به خود جذب کند.

چرم هایی که بیان شد از نمونه های طبیعی هستند اما برای تهیه محصولات متنوعی همچون کیف از نمونه‌ های چرم مصنوعی هم استفاده می‌ شود که استقبال از خرید کیف چرم اداری ها نیز بسیار بالا می باشد.

چرم های مصنوعی در دو نمونه پلی اورتان و پلی وینیل کلراید در بازار یافت می شوند که هر یک از آن ها از ویژگی‌ های منحصر به فردی برخوردارند. چرم های مصنوعی پلی وینیل کلراید در ساخت لباس، لوازم داخلی و … به وفور استفاده می شود.

چرم های مصنوعی پلی اورتان نسبت به نمونه وینیل نرم تر بوده و انعطاف پذیری آن بیش تر می باشد، پر واقع برای تهیه لباس به دلیل قابلیت عبور و مرور هوا، از این نوع چرم استفاده می شود. چرم های پلی وینیل نسبت به نمونه پلی اورتان ظریف نبوده و قابلیت تنفسی ندارند. برای محصولاتی که نیاز به رطوبت دارند، همچون جلد و شیرازه کتاب هم از این محصولات استفاده می‌ شود.

تمیز کردن و نگهداری از محصولاتی که بر پایه چرم مصنوعی پلی وینیل هستند، بسیار راحت تر می باشند، برای افرادی که تمیز کاری برای آن ها در اولویت قرار دارد، استفاده از این گزینه مناسب می باشد. در بیمارستان ها و رستوران ها گزینه ای مناسب برای استفاده است. چرم مصنوعی به مراقبت خاصی نیاز ندارد، اما اگر در معرض آفتاب قرار بگیرند، پوست به سطح آن ها خواهد چسبید و شکل ظاهری ناخوشایندی را به وجود خواهد آورد.

چرم های پلی اورتان با پوشش زیرین خود غالباً از جنس پنبه و پلی استر هستند و با یک پلیمر قابل انعطاف ساخته شده‌ اند، به همین دلیل شباهت بسیاری به انواع چرم های طبیعی دارند.

دوام آن ها نسبت به نمونه طبیعی بیش تر است و در برابر خراش می تواند از خود مقاومت بالایی نشان دهد، نسبت به نمونه های طبیعی نیاز به تعمیرات کم تری دارند و برخلاف چرم های طبیعی رطوبت را در خود نگه نمی دارند، بنابراین در آن ها پوسته پوسته شدن یا ترک خوردگی کم تر دیده می شود.

مزایای خرید کیف چرم اداری

مزایای خرید کیف چرم اداری

برای دوخت کیف چرمی زنجیر دار، برخی از کیف های دوشی ایستا و نیز اکسسوری ها نیاز است که از یک چرم محکم و ایستا استفاده شود از همین روی پیشنهادی که می توانیم داشته باشیم استفاده از چرم طبیعی شتر است. چرم شتر ممتاز و اعلا ضخامتش بالا بوده و به طور نرمال بین 1.4 تا 2 میلیمتر ضخامت دارد.

علاوه بر این استحکام کششی کیف چرمی زنجیردار بالا است به این معنی که اگر بخواهید چرم طبیعی شتر را با دست بکشید هرگز چنین اتفاقی نخواهد افتاد. این موضوع نکته مهمی می تواند باشد بخصوص زمانی که بخواهید یک کیف بزرگ مثل کیف اداری چرم بدوزید و قرار است وسایل و لازم سنگینی داخل آن قرار دهید. در این وضعیت اصلا نباید چرم کش آید که خب چرم شتر اعلا می تواند این نیاز را مرتفع نماید.

مدل های جدید کیف چرم اداری

در حال حاضر رنگ بندی انواع کیف چرمی بسیار مناسب است و می‌ توان با توجه به سلیقه خود نمونه ای از آن ها را خریداری کرد، کیف های چرمی وجود دارند که رنگ کاملاً طبیعی داشته و جذابیت ظاهری آن ها بسیار بالا می باشد.

البته کیف های چرمی بر پایه چرم گاومیش، گاو، شتر و… ترکیب های متنوعی با رنگ بندی های خاصی دارند که با استفاده از آن می توانید استایل خاصی را به خود ببخشید.

تولید کیف چرمی اصل جهت صادرات

تولید کیف چرمی اصل جهت صادرات

صادرات کیف چرم : با توجه به جذابیت ظاهری بالای این سری از محصولات و قابلیت بالای ست کردن آن ها با تیپ های متنوع، بازار خرید و فروش کیف چرم اصل بسیار داغ می باشد. در این زمینه پخش کیف چرمی رنگ تیره پویا بوده و افراد در اقصی نقاط کشور می توانند با خیال راحت نسبت به خرید آن‌ ها اقدام نمایند.

در حال حاضر روش های خرید متنوعی وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن ها محصولات چرمی خود را تهیه نمایید. از بهترین روش ها می توانید به خرید از طریق مرکز عرضه معتبر اشاره داشته باشید با این وجود می توانید با نازل ترین قیمت محصول خود را تهیه کنید

فروشنده بهترین کیف چرمی اداری

با توجه به کارایی بالای کفش ایمنی ریما، بازار خرید و فروش این سری از چرم ها بسیار داغ می باشد و افراد می توانند در اقصی نقاط کشور نسبت به خرید آن ها اقدام نمایند.

در این زمینه روش‌ های خرید کثیری وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن ها و به صورت عمده چرم بزی طرح دار زیبای خود را تهیه نمایید.

خرید از درگاه اینترنتی و از توزیع کنندگان معتبر برای شما به صرفه تر خواهد شد و می توانید با صرفه جویی در وقت و هزینه خود محصول خود را به صورت عمده تهیه نمایید.

کیف چرمی مردانه مشکی و یا قهوه ای و یا عسلی و … کیف هایی هستند که هیچ وقت از مد خارج نمی شوند، و همیشه زیبایی خود را دارند. فروش کیف چرمی اسپرت در ایران بسیار وسیع است. شاید شما در هنگام خرید کیف در کیف فروشی ها دقت کرده اید، که کیف ها اکثریت چرمی هستند و جنس های دیگر خیلی کم تر دیده می شوند. کیف چرمی مردانه مشکی نیز یکی از کیف های پر طرفدار است که افراد از هر قشر و هر شغلی آن را می پذیرند و سال ها از آن کیف استفاده می کنند.

سفارش کیف چرمی اداری اصل مردانه

سفارش کیف چرمی اداری اصل مردانه قیمت کیف چرم به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد، از مهم‌ ترین آن ها می‌ توانیم به الیاف به کار برده در آن ها اشاره داشته باشیم. اما شما با تهیه عمده این سری از محصولات می توانید خریدی به صرفه داشته باشید و با نازل ترین قیمت محصول خود را خریداری نمایید.

شما می توانید با استفاده از آن ها خریدی به صرفه داشته باشید، از بهترین روش‌ ها خرید از درگاه اینترنتی است، در این صورت شما در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده اید و با نازل ترین قیمت محصول را خریداری خواهید کرد.

  • تبلیغات: 
    1. خواص چرم گاوی
    2. قیمت فروش چرم خام شترمرغ عمده
    3. فروش عمده چرم طبیعی گاو طرح دار
    4. قیمت روز چرم گاو اصل

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما