قیمت کیف دوشی چرم طبیعی

یک کیف مناسب برای استفاده روزانه شما کیف دوشی چرم طبیعی می باشد و ما به عنوان عرضه کنندگان دمپایی شیما شروع به عرضه گسترده دمپایی کرده ایم و مشتریان می توانند کیف مورد نظر خود را با قیمت کاملا مناسب تهیه فرمایند و خرید یک کیف دوشی منحصر به فرد از ما را به عنوان تجربه ای لذت بخش به یاد داشته باشند.

 

 

قیمت کیف دوشی چرم طبیعی

راهنمای افزایش طول عمر کیف چرم طبیعی

راهنمای افزایش طول عمر کیف چرم طبیعی کیف های خوش ساخت چرم طبیعی به طور معمول مدت زمان زیادی دوام می آورند. با این حال ، غفلت و بی توجهی به کیف های چرم باعث می شود که کیف چرم شما خیلی زودتر فرسوده گردد و حتی زیبایی آنها را به طور کامل از بین ببرد. اگر می خواهید مطمئن شوید کیف های مورد علاقه شما از طول عمر قابل توجهی برخوردار شود دستورالعمل ساده زیر را دنبال کنید:

کیف های چرمی با گذشت چند سال و در طی اتفاقی که به آن پتینه می گویند شکل بهتری به خود می گیرند، به طور طبیعی در چرم اصل و با کیفیت بالا ظاهر می شود. درست مانند پوست ما ، چرم برای حفظ درخشندگی سالم باید مرطوب شود. موثرترین روش برای انجام این کار طی سه مرحله است که شامل تمیز کردن ، مرطوب کردن و ضد آب شدن است.

قبل از استفاده از کیف چرم، ابتدا کیف خود را تمیز کنید. گرد و غبار و گرد و خاک باید با یک پارچه تمیز پاک شود.سپس از کرم یا روغن چرم استفاده کنید که هم خاصیت پاک کنندگی و هم مرطوب کنندگی دارد تا آنجا که ممکن است ، کرم هایی با مواد طبیعی انتخاب کنید. مواد شیمیایی و روغن های تصفیه شده می توانند باعث خشکی ، تغییر رنگ و همچنین شکستن الیاف چرم شده و به کیف دستی شما آسیب بیشتری وارد کنند.براق کننده های غیر شیمیایی زیبایی طبیعی چرم را نمایان کرده و سلامت آن را باز می گردانند.

آخرین مرحله این می باشد که شما یک اسپری ضد آب به کیف چرم طبیعی خود بزنید تا مراحل نگهداری بهینه از کیف خودرا تکمیل کنید و به طور کلی کیف چرم نسبت به کیف های دیگر از دوام بیشتری برخوردار است اما باید در نگهداری آن کوشا بود تا شما بتوانید سال های متوالی از آن استفاده کنید.

فروش کیف دوشی چرم طبیعی

فروش کیف دوشی چرم طبیعی

ما جز بهترین فروشندگان دمپایی تابستانی زنانه هستیم و دمپایی بسیاری زیبا و کارآمد خود را به طور گسترده به فروش می رسانیم تا مشتریان ما به هر سلیقه ای که دارند بتوانند به محصول مورد نظر خود دست پیداکنند و لذت استفاده از کیف چرم دوشی بی نهایت با کیفیت را ببرند.

  • تبلیغات: 
    1. خرید چرم طبیعی متری | بازار چرم خام تهران
    2. مراکز خرید چرم شترمرغ طبیعی در ایران
    3. قیمت روز چرم گاوی طبیعی خام
    4. تولید کنندگان چرم شترمرغ صادراتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما