سفارش خرید کیف چرم مردانه دوشی

کیف چرم مردانه دوشی از جمله کیف های زیبا و بادوامی می باشد که بسیاری از آقایان از طرفداران این کیف های زیبا و لوکس هستند چرا که استایل بی نظیری به آنها خواهد بخشید و از این رو استفاده از این کیف ها در میان مشتریان بسیار فراوان است.

بنابراین امکان سفارش خرید کیف چرم مردانه دوشی توسط بذندهای سازنده به شیوه های قدیمی و جدید مهیا گردیده تا مشتربان خیلی زود و به آسانی به تهیه این کیف های جذاب و لوکس بپردازند.‌

سفارش خرید کیف چرم مردانه دوشی

آشنایی با چگونگی طراحی کیف چرم مردانه

آشنایی با چگونگی طراحی کیف چرم مردانه چگونه امکان طراحی کیف چرم مردانه مهیا می شود؟

امروزه انواع کیف های چرمی در مدل های مردانه تولید می گردند که دارای طراحی منحصر به فردی خواهند بود و در تولید آنها از بهترین چرم های طبیعی استفاده خواهد شد.معمولا چگونگی دوخت و طراحی این کیف ها شامل مراحل مختلفی می باشد که می توان این مراحل را به صورت زیر شرح داد:

  • ابتدا الگوی کیف را بر روی چرم مورد نظر با دقت می کشند و سپس به برش چرم ها می پردازند تا قطعات کیف چرم به خوبی برش بخورند.
  • حال تکه های مختلف برش داده کیف را با چسب به یکدیگر متصل خواهند کرد و برای اتصال درزها به یکدیگر از لایه چسب استفاده می نمایند.
  • حال برای این که بتوان به خوبی به دوخت کیف پرداخت با استفاده از خط کش و خودکار اکلیلی محل دقیق دوخت کیف را علامت می زنند. حال باید چرم را سوراخ کرد تا امکان پوخت أن وجود داشته باشد این کار با استفاده از سمبه انجام می شود به طورز که با مشته بر روی آن می کوبند تا سوراخ های بر سطح کیف چرم مردانه تولید گردد.
  • اکنون با استفاده از نخ و سوزن به دوخت کیف چرمی مردانه می پردازند، معمولا در دوخت کیف های چرمی از نخ های موم شده استفاده خواهند کرد و دوختی محکم و زیبا پدید خواهند آورد.

معرفی انواع کیف چرم دوشی

معرفی انواع کیف چرم دوشی درباره انواع کیف چرم دوشی چه می دانید؟

همان طور که می دانید کیف های چرم دوشی نمونه ای از کیف های چرمی پرطرفدار در میان مشتریان خواهد بود که از جذابیت و کارایی بالایی برخوردار است و به همین جهت استفاده از این کیف ها بسیار گسترده خواهد بود.

بنابراین با توجه به استقبال فراوان از این کیف ها امروزه تولیدکنندگان این محصول امکان خرید کیف دوشی را به شیوه های متنوع میسر کرده و با عرضه این محصولات در مدل ها و رنگ های مختلف توانسته است رضایت بسیاری از مشتریان را به خود معطوف ساز د.

بنابراین تنوع کیف چرم دوشی در مدل های مختلف و کیفیت بی نظیری تولید خواهد شد که از جمله می توان به کیف چرم دوشی اسپرت، کیف چرم دوشی مجلسی، کیف چرم دوشی اداری، کیف چرم دوشی دانشجویی و … را بیان کرد.

معمولا این کیف ها بسیار منعطف هستند که یکی از علت های دوام بالایی این کیف ها می باشد چرا که مانع پوسته پوسته شدگی این محصول می گردد، همچنین کیف عای چرم دوشی با توجه به دلشتن بندی بلند امکان حملشان بدون دخالت دست و با شانه انجام می گیرد و استفاده از این محصول راحتی زیادی برای مشتریان به همراه دارد.

عمده فروشی کیف چرم مردانه ارزان

عمده فروشی کیف چرم مردانه ارزان کیف چرم ارزان انتخاب بسیاری از مشتریان مس باشند که به دنبال محصولی با قیمت باصرفه می باشند و به همین جهت در حجم بالا و به صورت عمده مورد خرید و فروش قرار می گیرد.بنابراین بسیاری از آقایانی که به دنبال خرید کیف مردانه عمده هستند می توانند از عمده فروشی کیف چرم مردانه این محصولات را با قیمت استثنایی تهیه نمایند و به سود زیادی دست یابند‌.

معمولا عرضه انواع کیف های چرم مردانه ارزان به صورت عمده و به شیوه های گوناگونی انجام می پذیرد که از مهمترین روش های فروش این کیف ها می توان روش های سنتی و اینترنتی را نام برد.

13

  1. سلام کیف چرم مردانه طرفداران زیادی دارد و مورد استقبال تمام افراد است و می تواند یک هدیه خوب و عالی به شمار رود.

  2. من میخوام برای تولد همسرم سفارش بدم چند روزه بدستم میرسه میخوام که به موقع برسه

  3. سلام کیف چرم ابعاد بزرگ که بشه لپتاپ گذاشت دارید؟ چطور میشه پرسید؟

    • سلام همرره عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و اطلاع بیشتر از طرح و نوع این محصول از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  4. سلام من کیف چرم اصل میخوام از کجا باید بفهمم چرم شما اصل هست؟ لطف می کنید توضیح بدید

    • سلام همراه عزیز
      در خصوص دریافت پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  5. سلام اولین بار هست کیف چرم به این زیبایی می بینم طرحو رنگهاتون متنوع هست حتما خرید می کنم

  6. سلام وقتتون بخیر خرید قبلی که از شما کردم تجربه خرید خوبی داشتم واقعا کیفیت کارتون عالی بود و کفش ها زود بهم رسید

  7. سلام وقت بخیر
    لطف کنید ادرس نمایندگیهاتون رو هم درج بفرمایید
    براحتی در سطح شهر پیدا کنیم
    سپاس

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  8. نحوه خرید کردن ازشون خیلی اسون بود ممنون از شما به خاطر احترامی که به خریدار می زارین سپاس فراوان

  9. سلام وقتتون به خیر
    خسته نباشید
    محصولتون خیلی مناسب بود و قیمتشم مقرون به صرفه . من خیلی راضی بودم از خرید کیف چرم

  10. سلام کیفش با اینکه کوچولوئه ولی خیلی جا دارو خوبه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما