فروشگاه عرضه کیف چرم رودوشی زنانه

در فروشگاه عرضه انواع مختلف از کیف چرم طبیعی با طرح ها و رنگ بندی های متعدد موجود هستند که خریداران می‌توانند برای تهیه کیف چرم رودوشی جدید و کیف چرم صنعتی با مراجعه به این مرکز کالاهای مورد نظر خود را در تنوع بالا مشاهده نموده و اقدام به خرید مرغوب ترین نوع این کالاها با قیمت درب کارخانه نمایند. در این فروشگاه فروشندگان این محصولات دارای اطلاعات کاملی در مورد کیفیت چرم های مورد استفاده قرار گرفته در تولید کیف هستند.

فروشگاه عرضه کیف چرم رودوشی زنانه

مشخصات کیف چرم رودوشی زنانه

مشخصات کیف چرم رودوشی زنانه

بیشتر بخوانید: کیف چرم اداری مشکی

کیف چرم رودوشی زنانه یکی از متداولترین نوع کیف ها برای استفاده بانوان می باشد و دارای اندازه های متعارف و متوسط می باشد که مشخصات خاص به خود را دارند. از مشخصات این کار باید به حمل آسان و بدون درگیری دست با استفاده از این محصولات اشاره نمود که باعث شده است امروزه بیشتر بانوان برای استفاده روزمره خود این کالا را تهیه نمایند.

همچنین باید بدانید که این نوع محصولات کاملا کاربردی بوده و به راحتی تمامی وسایل شخصی درون آن ها جای می گیرند. باید عنوان شود که وزن سبک کیف چرم رودوشی جزء مشخصات بارز این کالاها است که به هنگام استفاده دست افراد درد نمی گیرد و همین یک مزیت برای خرید این کالا می باشد.

البته که برخی از مدل ‌های این نوع کالاها دارای دسته های بلند و کوتاه هستند که خریداران بر حسب سلیقه خود می ‌توانند آن ها را تهیه نمایند. مرغوبترین نوع چرم رودوشی با استفاده از بهترین چرم های درجه یک گاوی تهیه می شود به همین دلیل ماندگاری بالایی دارد و در برابر خراشیدگی مقاومت زیادی داشته و پاره نمی شود.

انواع مدل های کیف چرم رودوشی

انواع مدل های کیف چرم رودوشی انواع مدل های کیف چرم رودوشی که روز به روز کاربرد آنها در زندگی روزمره بیشتر می‌شود یکی از لوازم مفید است که استفاده های بسیاری دارند. در این میان این نوع کالاها دارای مدل های متنوع می باشند که شامل کیف چرم اداری کیف چرم پول و کیف چرم ابزار نوشتن هستند.

بیشتر بخوانید: کیف چرم طرح دار

انواع کیف دوشی شامل دو رنگ ساده هستند که با یک بند زنجیر ترکیبی گزینه مناسب برای استفاده در مهمانی ها می باشند. این مدل کیف ها تقریباً شبیه به کیف پول هستند که فضای کافی و مناسب برای قرار دادن چک پول ها و همچنین کارت‌های بانکی دارند.

در این کیف‌ ها دو رنگ خنثی و ملایم با یکدیگر ترکیب شده و توانسته اند کالاهای زیبا را تهیه و تولید نمایند. از مدل ‌های دیگر کیف چرم رودوشی باید به نوع کیف چرم با استایل بوهمیایی اشاره نمود. این مدل کیف ها جزء محصولات سنتی هستند که با استفاده از چرم های دست دوز تولید شده اند و بهترین اکسسوری ها برای استفاده در مجالس می باشند.

این نوع کالا را می توان با یک دامن یا مانتو بلند گلدار استفاده نمود. مدل کیف دوشی چرم ساده زینی جزء کالاهای کلاسیک است که شما می توانید آنها را به صورت مداوم استفاده نمایید و در محیط های رسمی این کالا را تهیه کرده و استفاده کنید.

روش نگهداری کیف چرم زنانه

روش نگهداری کیف چرم زنانه کیف چرم زنانه و کیف چرم مار جزء محصولات پر فروش در بازار می باشد که بیشتر بانوان یک عدد از این کالا را تهیه نموده و در کمد های خود دارند. باید بدانید که استفاده از کیف چرم زنانه دارای قوانین خاصی برای نگهداری می باشد که اگر آن ها را بدانید مدت ماندگاری چرم شما بیشتر می شود. معمولا کیف های چرمی که با استفاده از چرم سبک تهیه می ‌شوند نیاز به قاعده خاصی برای نگهداری ندارند.

اما کیف هایی که از چرم های سنگین تهیه می‌ شوند به دلیل دارا بودن پوسته ضخیم و همچنین بافت سفت تر باید در نگهداری آنها دقت لازم به عمل آید. برای اینکه بتوانید مدت نگهداری این محصولات را بیشتر کنید بهتر است که واکس مخصوص به آنها را تهیه نموده و هر دو هفته یکبار با استفاده از این واکس تمامی قسمت‌های کیف را چرب کنید.

بیشتر بخوانید: کیف چرم مدارک

همچنین برای نگهداری کیف چرمی حتما آنها را در فضای با دمای متعادل نگهداری کنید. فضای خیلی سرد یا گرم موجب خراب شدن بافت این کیف ها می شود. همچنین باید بدانید که برای نگهداری کیف چرم زنانه حتما باید این محصولات را درون پارچه های نخی بپیچید تا واکس آنها به خورد این کیف ها رفته و مدت ماندگاری آنها را بیشتر نماید.

برای تمیز نمودن کیف چرمی از هرگونه آلودگی می توانید با استفاده از سرکه سیب اقدام نمایید به این دلیل که تمامی مواد شوینده موجب آسیب رساندن به بافت کیف چرمی می گردند. برای تمیز نمودن کیف ها با استفاده از سرکه ابتدا یک تکه پنبه تمیز را در دست گرفته و با زدن درون سرکه و گرفتن سرکه اضافه آن ها این محصولات را بر روی کیف ها بکشید تا تمامی لکه ها و چربی ها از روی کیف چرمی پاک شود.

توزیع کیف چرم رودوشی زنانه

توزیع کیف چرم رودوشی زنانه توزیع کیف چرم زنانه توسط توزیع کنندگان این محصولات در بازار داخلی با تنوع در طرح و مدل باعث جذب مشتریان بسیاری برای خرید این محصولات شده است. امروزه تولید کنندگان زیادی در کشور به تولید این محصولات مشغول هستند که با ایده گرفتن از طرح‌ های خارجی توانسته اند کیف های چرمی را تولید نمایند که با نمونه ‌های خارجی آن ها برابری می‌ کنند و از قیمت مناسبتری برخوردار هستند.

در مراکز توزیع کیف چرم شما عزیزان می توانید محصولات مورد نظر خود را در ابعاد متنوع و برندهای مختلف مشاهده نمایید و آن ها را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه کنید، به دلیل اینکه تولیدکنندگان کیف چرمی با استفاده از بهترین دستگاه ها و چرم های درجه یک اقدام به تولید این محصولات می نمایند آنها را با شناسنامه و گارانتی به مشتریان عرضه می کند تا خریداران از بابت کیفیت آن ها خیال مطمئن و راحت داشته باشند و بتوانند کالاهای خود را در هر تعداد که مدنظر دارند تهیه نمایند.

برترین مراکز توزیع کیف چرمی کالا های خود را بر اساس نرخ تعیین شده از سوی اتحادیه فروش انواع مختلف کیف های چرمی به فروش می رسانند بنابراین مراجعه به این مراکز می ‌تواند خرید مقرون به صرفه را به دنبال داشته باشد. اگر شما پس از مراجعه به این مراکز توزیع کیف های چرمی را به صورت عمده خریداری کنید شامل تخفیفاتی از سوی فروشندگان می شوید و در نتیجه می توانید کالاهای خود را با قیمتی استثنایی خریداری نمایید.

  • تبلیغات: 
    1. خرید چرم خام | عرضه اینترنتی چرم های نفیس ایرانی
    2. قیمت روز چرم خام شترمرغ در بازار
    3. خرید چرم گاوی طبیعی با بهترین کیفیت
    4. قیمت روز چرم گاوی طرح دار اصفهان
4

  1. از لحاظ جنس خوب هست طوری نباشه که پوسته پوسته بشه و اگه ضمانت داره من سفارش بدم

    • سلام همراه عزیز
      در خصوص دریافت پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما