توزیع کننده کیف چرم زنانه زیپ دار

کیف چرم زنانه زیپ دار یکی از رایج ترین و پر کاربرد ترین انواع کیف های زنانه چرمی دوشی و پولی می باشد. تولید کننده این محصول آن مرکز و فروشگاهی به شمار می رود که یا تولید کننده آن است و یا نماینده توزیع و پخش عمده یا غیر عمده آن می باشد. در این مطلب، نحوه ساخت کیف چرم زنانه زیپ دار و کیف چرم صنعتی، بررسی انواع کیف چرم اداری، سفارش کیف زنانه و توزیع کیف زیپ دار را به همراه بحث در خصوص دوام این محصول و مرکز سفارش آن مورد توجه قرار می دهیم.

توزیع کننده کیف چرم زنانه زیپ دار

نحوه ساخت کیف چرم زنانه زیپ دار

نحوه ساخت کیف چرم زنانه زیپ دار

کیف های چرم زنانه موجود در بازار محصولات ساخته شده از چرم صنعتی و کارخانه ای و یا محصولات ساخته شده از چرم طبیعی کارخانه‌ ای و یا دستی می باشند. به عبارت دیگر، کیف های چرمی یا چرم صنعتی محسوب می شوند و یا کالاهای تولید شده از چرم مصنوعی می باشند. محصولات تولیدی چرم حیوانی شامل چرم بز، گاو، شتر مرغ و یا چرم شتر است.

آنچه در اینجا حائز اهمیت است این است که برای ساخت کیف چرم طبیعی چه مراحلی طی می ‌شود. در واقع، باید گفت کیف های چرمی چه محصول ورقه های چرم مصنوعی و چه محصول ورقه‌های چرم طبیعی باشند، ممکن است یا به شیوه شرکتی و کارخانه‌ ای تولید شده باشند و یا محصول صنایع دستی به شمار روند. حال باید توجه کرد که برای ساخت این کیف ها چه به صورت کارخانه ‌ای و با ماشین آلات صنعتی و چه به صورت دستی، چه مراحلی پشت سر گذاشته می شود.

اگر کیف های چرمی زنانه زیپ دار محصول ورقه چرم صنعتی و تولیدی کارخانه باشند، این ورقه ها پس از آن که با ترکیبات شیمیایی مختلف فرآوری شده و به رنگ های دلخواه در آورده می‌ شوند، به کارخانه ‌ها برای برش و سایز بندی ارسال می گردند. در کارخانه، قالب این کیف ها وجود دارد و ورقه های چرمی متناسب با هر قالب و مدل برش داده و ابعاد آن سایز می شود. اما چنانچه این کیف ها محصول صنایع دستی باشند، ابتدا این ورقه ها تهیه شده و سپس با ابزار و یراق آلات مخصوص به کیف دوزی برش داده شده و پرچ می ‌شود و زیپ های مورد نیاز آن به قسمت هایی از کیف که لازم است دوخته می گردد.

بیشتر بخوانید: کیف اداری چرمی مردانه دست دوز

برای دوختن کیف های دستی چنانچه ورقه ها چرم صنعتی باشند، چکش ها و سایر ابزار کیف دوزی ضخامت کمتری دارند و چنانچه ورقه ها از چرم حیوانی تهیه شده باشند، این ابزار و یراق آلات به مراتب ضخیم تر می شوند و حتی سوزن کیف دوزی نیز به همان نسبت ضخامت بیشتری خواهد داشت.

در مجموع، برای تهیه کیف های چرمی زنانه زیپ دار به هر روشی و با هر نوع چرمی لازم است ورقه های چرم ابتدا برای قالب ها و ابعاد معین شده برش داده شوند و سپس با دست و یا با دستگاه‌ ها و ماشین آلات مربوطه، این ورقه ها دوخته شده به یکدیگر پرچ و سوزن شوند و سپس زیپ ها و دکمه های آنها در آخرین مرحله به قسمت های مربوطه الصاق گردد.

بررسی دوام کیف چرم زنانه

بررسی دوام کیف چرم زنانه

بیشتر بخوانید: کیف چرم جیبی مردانه

دوام کیف های چرم زنانه و کیف چرم مار به چند عامل بستگی دارد. اولین عامل نوع چرم به کار رفته در تولید این کیف می باشد که نا گفته پیدا است چرم ‌های حیوانی به مراتب دوام، مقاومت و استحکام بیشتری در مقایسه با چرم های مصنوعی دارند. نکته دوم روغنی و چرب نگه داشتن محصولات چرمی می باشد که چنانچه با پولیش مخصوص خود براق و چرب نگه داشته شوند بر طول عمر آن ها افزوده خواهد شد.

مرکز سفارش کیف چرم زنانه اداری

مرکز سفارش کیف چرم زنانه اداری

مراکز سفارش کیف چرم زنانه اداری فروشگاه هایی هستند که به اشکال حضوری و اینترنتی سفارش مختلف این محصول را گرفته و آن را به تعداد در اختیار خریدار و مشتری سفارش دهنده قرار می دهند. کیف چرمی اداری هم برای بانوان و هم برای آقایان تهیه و تولید می ‌شوند و درجه های کیفی مختلف، ابعاد متفاوت و قیمت های گوناگونی دارند. این کیف ها همچنین رنگ بندی متنوعی داشته و هم محصولات چدم های صنعتی و هم چرم های طبیعی به شمار می روند.

  • تبلیغات: 
    1. چرم گاو در مقابل چرم شتر
    2. فروش کلی چرم بز اصل
    3. قیمت چرم گاوی متری | فروشگاه اینترنتی چرم های طبیعی
    4. فروش چرم خام | عرضه انواع چرم های سبک و سنگین

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما