خرید کیف چرم جاکارتی در مدل های خاص با ارسال فوری

کیف چرمی موجود در بازار انواع مختلفی دارد و مخصوص قرار دادن کارت های بانکی است. بررسی کیف چرم جاکارتی در مدل‌ های خاص موضوع این مقاله به شمار می رود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید کیف چرم جاکارتی در مدل های خاص با ارسال فوری

کیف چرم جا کارتی

کیف چرم جا کارتی کیف های مختلفی در بازار و فروشگاه های عرضه کننده کیف و چمدان وجود دارد که هر یک برای موقعیت خاصی مورد استفاده واقع می شود.

این محصولات از متریال های مختلف در ابعاد و اندازه های متفاوتی تولید و روانه بازار می‌ شوند.

اغلب کیف هایی که در بازار برای بانوان و آقایان وجود دارد از جنس چرم است، حال این چرم صنعتی باشد یا طبیعی فرقی نمی کند.

در هر صورت، کیف چرمی محبوبیت و مرغوبیت خاصی در میان استفاده کنندگان و خریداران عمده و غیر عمده آن دارد.

علت این امر آن است که کیف هایی که از چرم ساخته می شوند محصولاتی محکم تر، با دوام تر و در عین حال زیباتر از سایر کیف های موجود در بازار هستند.

در واقع، جنس چرم نوعی درخشندگی خاصی دارد که باعث می شود این محصول همواره در سال های متمادی همانند روز اول به نظر برسد.

کیف های اداری، دانشگاهی، مجلسی و کیف هایی که برای نگهداری از انواع کارت های مترو، کارت بانکی، کارت ملی، کارت دانشجویی، گواهینامه و هر نوع کارت دیگری مورد استفاده قرار می‌ گیرد جملگی از چرم ساخته شده اند.

تنها تفاوتی که میان آنها وجود دارد جنس و درجه کیفی چرم آن است. این امر به نوع چرم به کار برده شده در تولید و ساخت این محصولات ارتباط می‌ یابد.

به عنوان نمونه، معمولاً کیف هایی که به کیف جا کارتی موسوم هستند اغلب از چرم گاوی و چرم بز ساخته می شوند. در حقیقت چرم کیف های جا کارتی از نوع طبیعی می باشد.

به همین علت است که این کیف ها معمولاً در دراز مدت نیز دوام می آورند و همانند روز اول بسیار نو و با کیفیت هستند. رنگ آنها در غالب موارد مشکی و قهوه ای سوخته است.

برخلاف کیف های ساخته شده از چرم طبیعی، کیف هایی که از چرم صنعتی تولید و روانه بازار می‌ شوند کیف هایی هستند که تنوع در رنگ بندی آنها بسیار زیاد است.

از آنجا که موضوع بحث و کانون اصلی توجه ما در این مطلب بررسی کیف های جا کارتی چرمی می باشد، از توضیح و توصیف بیشتر پیرامون سایر انواع کیف چرمی خود داری می‌ کنیم و در ادامه توجه خود را صرفاً به این نوع کیف ها معطوف می نماییم.

کیف های جا کارتی همان گونه که پیش تر به آنها اشاره شد، برای قرار دادن انواع کارت ساخته شده‌ اند.

این کیف‌ ها مدل های بسیار زیادی دارند و ابعاد آن ها به تناسب تعداد کارت هایی که در بر می گیرند می توانند کوچک، متوسط و یا کمی بزرگ با ابعاد ۲۰ سانتی متر در ۵ سانتی متر یا ۷ سانتی متر باشد.

لازم به ذکر است که برخی از کیف های چرمی جا کارتی برای بانوان و برخی دیگر برای آقایان تولید می شوند.

اما عموما کیف هایی که از این مدل و نوع می باشند، بین آقایان و خانم ها مشترک هستند.

البته برخی از انواع این کیف ها علاوه بر جای کارت، فضایی را برای قرار دادن اسکناس ها به صورت کاملاً صاف و تا نخورده در بر دارد.

حتی یک کیسه پلاستیکی کوچک نیز در داخل برخی از مدل های آن تعبیه شده است که می توان عکس های پرسنلی را در آن قرار داد.

برخی دیگر از مدل های کیف های چرمی از این نوع علاوه بر فضاهایی که به آن اشاره شد، دارای فضاهایی که با دکمه یا زیپ بسته می شوند نیز هستند که از این فضاها برای قرار دادن انواع سکه استفاده می شود.

آنچه در میان تمام کیف های از ابن نوع مشترک می باشد این است که رنگ آنها صرفاً به دو یا سه رنگ ِ قهوه ای، مشکی و زرشکی محدود می شود.

در واقع، جنس کیف هایی که برای کارت استفاده می شوند، همان طور که در بخش پیشین به آن اشاره کردیم، از چرم حیوانات است. یعنی چرم طبیعی می باشد. همین امر باعث محدودیت در رنگ های آنها می شود.

در بخش بعدی به بررسی انواع کیف های عسلی زنانه از نوع چرم و مناسب برای قرار دادن انواع کارت می پردازیم و در پایان، به مراکز عرضه و فروش آنها اشاره می کنیم.

کیف چرم عسلی زنانه

کیف چرم عسلی زنانه کیف های عسلی بانوان انواع و اقسام کیف ها در مدل ها و ابعاد و کاربردهای مختلف را شامل می‌ شود.

کیف هایی که به رنگ عسلی هستند از چرم طبیعی ساخته می شوند و می توانند کیف اداری، کیف دانشجویی، کیف میهمانی، کیف پیاده روی، کیف پاسپورتی و حتی کیف هایی برای جای کارت باشند.

این کیف ها اگر از چرم اصل و طبیعی ساخته شوند، رنگ عسلی آنها بسیار زیبا است و دوام و استحکام کیف تا مدت های متمادی می باشد.

ضمن این که این کیف ها قابلیت شست و شو دارد و برای حفاظت و طول عمر آن بایستی از روغن مخصوص چرم طبیعی استفاده شود.

فروشگاه ها و مراکز مختلفی در سراسر کشور وجود دارد که به شیوه های گوناگون حضوری و آنلاین به عرضه و توزیع انواع کیف چرم جا کارتی و کیف عسلی بانوان در مدل ها و قیمت های مختلف مبادرت می ورزند.

این مراکز محصولات خود را هم به شیوه عمده و هم به روش غیر عمده و تکی در اختیار مشتریان قرار می دهند.

یکی از فروشگاه هایی که در این عرصه فعالیت بی‌ نظیر و سابقه‌ ای طولانی دارد متعلق به شرکت ما می باشد.

در مرکز ما می توانید انواع مدل های جدید و شیک کیف های بانوان را برای موقعیت های مختلف مشاهده و در صورت نیاز خریداری کنید.

با مراجعه به وب سایت شرکت ما محصولات ما به همراه تصاویر، قیمت و مشخصات هر یک قابل مشاهده است.

برای سفارش و خرید کالا به سبد خرید خود تعدادی از محصول را که نیاز دارید اضافه کنید و سپس از طریق درگاه بانکی مبلغ آن را پرداخت نمایید.

پس از تکمیل فرآیند خرید، کد رهگیری کالا را در اختیار داشته باشید و مادامی که مرسوله را دریافت نکرده اید، در حفظ و نگهداری این کد نهایت کوشش را به خرج دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما