فروشنده انواع کفش چرم زنانه بند دار

امروزه کفش ها دارای انواع مختلفی هستند و می‌توان گفت که انواع کفش ها دارای طرح بندی، رنگ بندی و مدل های خاصی می باشد یکی از انواع کفش هایی که امروزه در بین جوانان و نوجوانان بسیار مورد پسند می باشد و همین شما شاید از این نوع کفش ها را داشته باشید کفش چرم است، کفش های چرم و کیف چرم صنعتی دارای کیفیت بالایی بوده و امروزه فروشنده انواع کفش چرم زنانه بند دار سعی می کنند تا بهترین و با کیفیت ترین انواع کفش چرم را به فروش برساند.

فروشنده انواع کفش چرم زنانه بند دار

چرا استفاده از کفش چرم بهتر است؟

چرا استفاده از کفش چرم بهتر است؟ امکان اینکه برای شما سوال پیش بیاید که چرا استفاده از کفش چرم بهتر است؟ و یا چه چیزی باعث شده است که این نوع کفش ها جز کفش های برتر محسوب شود؟ پیش بیاید ما می خواهیم امروز شما را در این مقاله به پاسخ این سوالات برسانیم تا شما نیز متوجه بهتر بودن این نوع کفش ها شوید.

چرم ها دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام از آنها دارای کارایی و کاربرد متفاوتی می باشند و امروزه از آنجایی که مزایای کفش چرم زنانه بسیار زیاد است این کفش ها یکی از بهترین و مرغوب ترینجنس هایی می باشد که می توان برای تولید کفش از آن استفاده کرد آن هم به دلیل بادوام بودن و استحکام این نوع چرم ها می باشد.

شما زمانی که به بازار مراجعه می کنید یا از طریق سایت های اینترنتی که در این زمینه وجود دارد سری به بازار کفش فروشان می زنید می بینید که کفش های مختلفی با جنس های متنوعی در بازار وجود دارد افراد زیادی نیز طرفدار هر کدام از این نوع جنس ها می باشد ولی اگر کمی بیشتر دقت کنید و به پای افراد توجه کنید می بینید که بسیاری از این افراد کفشی را که به پا کرده اند کفش های چرم می باشد.

بیشتر بخوانید: کیف اداری چرمی

برای تهیه کفش بادوام و خوب باید از جنسی استفاده شود که دارای دوام و همچنین مقاومت در ضربه باشد و همچنین زمانی که کفش موردنظر را به پا می کنید پای شما در کفش آزاد باشد و هوا در آن جریان پیدا کند چرم یکی از انواع جنس هایی است که امروزه برای تهیه کفش از آن استفاده می شود و به دلیل اینکه چرم یکی از انواع جنس هایی است که به صورت طبیعی به دست می‌آید پس با آب و هوا و محیط سازگار می باشد و زمانی که شما این کفش را می‌پوشید هوا در بین پاهای شما جریان پیدا می‌کند و همچنین جنسی که این محصول دارد بسیار بادوام می باشد و شما می توانید در طول مدت زیادی از این محصول استفاده کنید.

همیشه از آن جایی که پای ما قلب دوم ما محسوب می‌شود مراقبت کردن از آن بسیار برای ما حائز اهمیت است وضعیت پس شما باید از کفش های استفاده کنید که راحتی را به پای خود بدهید و زمانی که در حال راه رفتن هستید نباید احساس درد در ناحیه پا راداشته باشید کفش های چرم از این نظر بهتر هستند که زمانی که شما آن را به پا می کنید احساس هیچ گونه ناراحتی نمی کنید.

پس تا اینجا متوجه این موضوع که چرا کفش های چرم جز بهترین کفش ها محسوب می شود شده اید باید بگویم که این نوع کفش ها بسیار پر تنوع می باشد و زمانی که شما می خواهید این نوع کفش ها را تهیه کنید نگران تنوع این محصول نباشید.

عوامل موثر بر کیفیت کفش چرم

چرم یکی از انواع محصولات طبیعی است که از پوست حیوانات اهلی گرفته می شود و دارای سه کیفیت سنگین و نیمه سنگین و سبک می باشد عوامل موثر بر کیفیت کفش چرم بسیار زیاد می باشد ولی در ادامه ما چند نمونه از این عوامل را برای شما خواهیم گفت.

همانطور که گفته شد از آنجایی که چرم یکی از محصولاتی است که طبیعی می باشد آب و هوا بر روی این نوع چرم بسیار موثر است در مواقعی که خشکسالی و یا مواردی نظیر خشکسالی پیش می‌آید دام ها باید به جایی که آب و هوای متعادلی دارد بروند پس در هنگام بردن دام به این مکان ها از آنجایی که امکان اینکه چربی های بدن این نوع حیوانات آب شود و به پوست آسیب برسد بسیار زیاد است و جز عوامل موثر بر روی کیفیت کفش چرم می باشد.

یکی دیگر از عوامل موثر بر روی کفش چرم پاشنه بلند تاثیر می‌گذارد عوامل خارجی هستند هنگامی که می‌خواهند دام‌ها را سر ببرند و یا پوست را از آنان جدا کنند امکان خراش و بریدگی بسیار زیاد می باشد و حتی زمانی که می‌خواهند پوست را از تن جدا کنند امکان اینکه با بی حوصلگی این کار را انجام دهند و چرم خراب شود بسیار زیاد می باشد این عوامل نیز جز عوامل موثر بر روی کیفیت چرم می باشد.

زمانی که از چرم می‌خواهند کفش را تهیه کنند برخی از تولیدکنندگان دارای سابقه کاری کم می باشند و می توان گفت که زمانی که در یک کاری شما حیطه کاری نداشته باشید امکان اینکه کیفیت کفش چرم پایین برود بسیار زیاد است می‌توان گفت تولید کننده یکی دیگر از عوامل موثر بر روی کیفیت کفش چرم‌می باشد هر چه تولیدکننده دارای سابقه کاری درخشان در کار خود باشد کیفیت کفش چرم بالاتر می رود ولی هر چه تولیدکننده دارای سابقه خوبی نباشد کیفیت کفش چرمی رو به سقوط گام می نهد.

یکی دیگر از عواملی که می‌توان گفت که بر روی کیفیت کفش چرم تاثیر می‌گذارد این است که برخی از فروشندگان چرم از چرمی استفاده می‌کنند که از پوست دام های مرده به دست می‌آید که این نوع چرم دارای کیفیت بالایی نمی باشد و زمانی که تولید کننده از این چرم ها برای تولید کفش استفاده می کند کیفیت کفش نیز به مراتب پایین می‌آید.

نکات ضروری برای خرید کفش چرم زنانه

نکات ضروری برای خرید کفش چرم زنانه شاید خرید کفش از کارهای سختی باشد که می توانید انجام دهید ولی زمانی که نکاتی را که باید کفش چرم زنانه دارند به آن توجه کنید و بدانید و با آن آشنا باشید این کار دشوار به کاری آسان تبدیل می شود و شما می توانید راحتی بهترین انواع این کفش را خریداری کنید ما در این مطلب سعی داریم که شما را با این نکات آشنا کنیم تا شما بتوانید بهترین کفش چرم زنانه را خریداری کند.

بیشتر بخوانید: کفش چرم مردانه

یکی از نکاتی که باید در هنگام خرید کفش چرم زنانه به آن توجه کنید این است که کفشی که خریداری می‌کنیم پای شما باشد و زمانی پس زمانی که میخوای این کفش را خریداری کنید هر دو جفت این کفش به پا کنید و چند قدمی را بروید تا از این موضوع اطمینان کامل داشته باشیم

باید بگویم که خرید کفش چرم کمی هزینه‌بر می باشد ولی همیشه خرید یک محصول با کیفیت با قیمت بالا بهتر از خرید یک محصول بی کیفیت می باشد زمانی که شما برای خرید کفش چرم هزینه میکنید در دراز مدت متوجه خواهید شد که چقدر این عمل به نفس شما

یکی از نکاتی که باید در خرید کت چرم زنانه به آن توجه کنید این است که حتماً باید مقصد خود را از خرید کفش مشخص کنید از یک مکان معتبر و قابل اعتماد محصول خریداری کنید تا بتوانیم یک کفش چرم مرغوب خریداری کنیم

هرچند برای تنوع بسیار زیادی هستند و شما با هدف خود از خرید کفش چرم مشخص کنیم برخی از کفشهای چرم برای ورزش و برخی از کفش‌هایرم مخصوص کار می باشد و شما نمی توانید هر نوع کفش چرم زیپ دار را بخرید و در همه جا و مکان ها از آن استفاده کنیم

اصول نگهداری از انواع کفش چرم

چرم یکی از محصولاتی است که مراقبت کردن از آن بسیار حائز اهمیت است و قبل از اینکه شما یک کفش چرم را خریداری کنید باید نحوه و اصول نگهداری از کفش را بدانید و بدانید که چگونه باید این نوع کفش ها را واکس بزنید و از آنان مراقبت کنید.

یکی از اصول نگهداری کفش چرم این است که به هیچ عنوان نباید کفش های چرم را در مجاورت نور خورشید قرار دهید به دلیل اینکه گرمای بیش از اندازه باعث خراب شدن چرم می شود و باعث می شود که کفش شما پوسته پوسته و لایه لایه شود و چرم های آن خراب شود‌.

بیشتر بخوانید: کفش چرم مردانه

زمانی که شما می خواهید کفش خود را واکس بزنید نیز باید حتی در این زمینه اصول را رعایت کنید تا باعث خرابی و پوسته پوسته شدن چرم کفش شود شما به هیچ عنوان نباید برای تمیز کردن و شستشوی انواع کفش های چرم از شوینده‌ها استفاده کنید و حتما باید از واکس های مخصوص این کفش را استفاده کنید و قبل از اینکه می خواهید این کفش را واکس بزنید باید با یک پارچه تمیز سطح روی کفش را تمیز کرده و بعد به صورت آرام و یکنواخت این کفش ها را واکس بزنید.

از آنجایی که کفش های چرم دارای پوست چرم می باشد و پوست های چرم نیز جز محصولات طبیعی است زمانی که در مجاورت گرد و غبار قرار می‌گیرد به سرعت خاکی می‌شود و شما نباید به هیچ عنوان این محصول را در جایی که دارای گردوغبار است قرار دهید.

یکی دیگر از نکاتی که باید در هنگام نگهداری از این نوع کفش ها را به خاطر بسپارید این است که هیچ وقت نباید کفش های چرم را در مکان‌های در بسته قرار دهید باید حتما در جایی قرار دهید که هوا در آن جریان پیدا کند.

سفارش کفش چرم زنانه بند دار جدید

سفارش کفش چرم زنانه بند دار جدید اگر شما به دنبال ای هستید که کفش چرم زنانه بند دار جدید را سفارش دهید و روش‌های متنوعی برای سفارش این نوع محصول وجود دارد یکی از انواع روش هایی که بسیار امروزه باب میل سفارش دهندگان می باشد این است که از طریق سایت های اینترنتی که در این زمینه وجود دارد اقدام به سفارش این محصول کنند‌

سایت های اینترنتی یکی از انواع مراکز و محل هایی هستند که شما می توانید به صورت آنلاین و غیر حضوری وارد این سایت ها شوید و انواع و اقسام کفش چرم طبی را در مدل ها و طرح های متنوع ببینید و اگر مایل به سفارش آن محصول بودید از طریق همان سایت اقدام به سفارش آن محصول کنید.

این روش که امروزه یکی از روش های ساده و بدون دردسر در سفارش محصولات می باشد در جهان بسیار پرطرفدار است در این روش شما وارد سایت می شوید و از طریق همان سایت با جند کلیک کوچک سفارش خود را ثبت کرده هزینه را پرداخت می‌کنید و در آخر محصول به صورت آنلاین و غیر حضوری به دست شما خواهد رسیدگ

حتی این سایت‌ها مشاورانی دارند که شما می توانید با مراجعه کردن به این مشاوران سفارش خود را ثبت کرده و محصول را خریداری کنید این یکی دیگر از روش های سفارش محصول می باشد و حتی شما می توانید با گرفتن شماره فروشندگانی که در این زمینه وجود دارند سفارش خود را ثبت کنید.

فروش تضمینی کفش چرم اصل زنانه

همان طر در بالا گفته شد امروزه سایت های بسیار زیادی در زمینه فروش کفش چرم اصل زنانه فعالیت دارند یکی از برترین این سایت ها که همیشه به فکر مشتری خود بوده و منافع خریداران و مشتریان خود را به منافع خود خود ترجیح داده است سایت اینترنتی ما می باشد.

بیشتر بخوانید: کیف چرم رودوشی

فروشندگان ما سعی کرده اند تا انواع و اقسام کفش های چرم اصل را در رنگ بندی ها و طرح های متنوع در اندازه ها و سایز های مختلف را در سایت اینترنتی قرار دهند تا خریداران بتوانند به راحتی این محصول را خریداری کنید و از خرید خود را راضی باشند.

یکی از امکانات و ویژگی هایی که سایت اینترنتی و فروشندگان ما برای خریداران خود به وجود آورده‌ است فروش تضمینی می باشد، زمانی که شما اقدام به خرید این محصول از طریق سایت اینترنتی ما می کنید می توانید از خرید خود مطمئن باشید به دلیل اینکه اگر کفش چرم و کیف چرم مار را خریداری کرده و از خرید خود ناراضی بودید می توانید این محصول را مرجوع کنید و فروشندگان ما این امکان را تا ۲۴ ساعت برای شما فراهم اورده اند پس در حین خرید هیچ نگرانی وجود ندارد و شما می توانید با خیال آسوده این محصول را خریداری کنید.

تولید کننده برتر کفش چرم زنانه

تولید کننده برتر کفش چرم زنانه از انجایی که در بین نوجوانان و جوانان یکی از انواع جنس های کفش دارای طرفداران زیادی می باشد کفش چرم بند دار جدید می باشند و می توان گفت که این کفش ها بهترین جنس های کفش می باشد به همین دلیل امروزه تولید کننده کفش چرم زیادی در این راستا وجود دارند که در حال تولید کفش چرم زنانه می باشد.

از آنجایی که این تولیدکنندگان بسیار زیاد هستند می‌توان گفت که برخی از این تولیدکنندگان جز تولید کننده برتر و برخی از این تولیدکنندگان تولید کنندگانی هستند که جز تولید کنندگان بد محسوب می شود و کفش هایی که این تولید کننده ها تولید می کنند بی کیفیت می باشد.

یکی ویژگی که تولیدکننده برتر کفش چرم زنانه دارد این است که در هنگامی تولید کردن این نوع کفش ها از چرم‌های استفاده می‌کند که دارای کیفیت می باشد همانطور که همه شما می دانید این نوع چرم ها دارای انواع مختلفی هستند و بسیاری از تولیدکنندگان برای اینکه بتواند سود بیشتری ببرند از چرم هایی استفاده می کنند که بی کیفیت و ارزان می باشد ولی تولید کننده برتر همیشه از بهترین کيفيت ترین چرم ها استفاده می کند.

یکی دیگر از ویژگی هایی که تولیدکنندگان برتر دارند این است که به زیبایی و شیک بودن کفش خود اهمیت می دهد و از هر طرح و نقشه ی برای تولید کفش استفاده نمی کنند و همیشه سعی در این دارند که از طرح ها و رنگ هایی برای تولید کفش های چرم استفاده کنند که خواهان و طرفداران زیادی دارد.

  • تبلیغات: 
    1. چرم گاو در مقابل چرم شتر
    2. فروش کلی چرم بز اصل
    3. قیمت چرم گاوی متری | فروشگاه اینترنتی چرم های طبیعی
    4. فروش چرم خام | عرضه انواع چرم های سبک و سنگین
252

  1. سلام وقت شما بخیر
    کفش های چرم تون رو ملاحظه کردم میخواستم بدونم شما کفش چرم مجلسی هم دارین یا خیر ؟

    • سلام علی عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و اطلاع بیشتر از طرح و نوع این محصول از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  2. من از اون مدل دومی خریدم خیلی قشنگه و شیک هر جا میرم میپوشمشون عالی هستن ممنون از همتون

  3. سلام و عرض ادب
    لطفا چگونگی خرید کفش زنانه بند دار و نوع ارسال رو بفرمایید؟

    • سلام همراه عزیز
      در خصوص دریافت پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  4. خیلی زیبا هستند من چند سال پیش خریدم هنوزم نو مونده و اصلا پا رو اذیت نمیکنه ممنون که کالای با کیفیت در اختیار ما قرار میدید.

  5. سلام و روز بخیر
    شرایط فروشتون به چه صورت هست و برای سفارش کفش چرم با چه شماره ای باید تماس بگیرم؟

    • سلام همراه عزیز
      در خصوص دریافت پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  6. سلام و خسته نباشید و خدا قوت بابت تولید این کفش های با کیفیت فقط سوالی که هست اینه که ایا میتوانید طرح های سفارشی هم تولید کنید یا خیر ؟

    • سلام خانم الهی
      در خصوص دریافت پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  7. سلام .وقت بخیر .ممنون بابت مطالب مفیدتون .کفش چرم بندار زنانتون عالی وبا کیفیت وخیلی راحته .

  8. سلام
    کیفیت اجناس شما حرف ندارد
    من قبلا نمونه های مشابه را از برندهای دیگر خریده بودم اما به دلم نچسبیده بود
    ولی برای شما فرق می کنه
    شما واقعا خدمت می کنید

  9. سلام خسته نباشید
    کفشاتون خیلی عالی هستن حتما سفارش میدم
    ممنون

  10. کفش چرم زنانه بند دار یکی از انواع جنس هایی است که به صورت طبیعی به دست می‌آید و با آب و هوا و محیط سازگار می باشد و زمانی که شما این کفش را می‌پوشید هوا در بین پاهای شما جریان پیدا می‌کند.

    • سلم همراه عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و اطلاع بیشتر از طرح و نوع این محصول از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  11. سلام کفش چرم به دلیل طبیعی بودن آن مقاوت بالا دارند و می توان در مدت طولانی از آن استفاده کرد

  12. باعرض سلام وخسته نباشید من ازسایت خوب شما کفش چرم خریداری کردم بسیار خوب وباکیفیت بود وقیمت بسیار منصفانه ای هم داشت خیلی متشکرم ازسایت خوبتون که آنقدر تلاش میکند تا محصول خوب تولید کنید وپیشنهاد میکنم خریداری کنید.

  13. سلام و عرض ادب خدمت شما دوستان عزیز و گرامی.
    کفش زنانه را از مجموعه عالی شما تهیه کردم خیلی کفش راحت و سبکیه. ممنونم از اجناس با کیفیتی که دارید.

  14. همانطور که همه ما می دانیم پا قلب دوم انسان است پس باید در خرید کفش دقت لازم را انجام دهیم این مدل کفش های چرم زنانه که در سایت قرار داده اید چه قیمتی هستند و نحوه سفارش آن ها چگونه است؟

    • سلام خانم یوسفی
      برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  15. چه کفش های زیبا و جذابی تولید میکنین . کاش امکان خرید حضوری داشته باشین بتونم از نزدیک ببینمشون .

  16. سلام وقت بخیر
    عمر مفید کفش هایی که مجموعه ی شما تولید میکنه چقدره ؟ ممنون میشم راهنماییم کنین .

    • سلام حسین عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و اطلاع بیشتر از طرح و نوع این محصول از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  17. من خریداری کردم خیلی راضی هستم واقعا کفش راحت و خوب و شیکی هست سپاس

  18. سلام و خسته نباشید. معمولا ما خانم ها از ان دسته از افرادی هستیم که به زیبایی پاها و کلا زیبایی خیلی اهمیت می دهیم. و یکی از ۵لایق خانم ها ،علاقه به کفش است و اگر یک کفش زیبا توجهشونو جلب کنه امکان نداره ،نخرند. این کفش های زنانه چرمی بنددار هم که دیگه جای صحبت نمیزاره. هم زیبا هستنند و هم از کیفیت و مرغوبیت زیادی برخوردارند.

  19. سلام واقعا خرید کفش چرم ارزش دارد مخصوصا برای خانم ها که هم راحتی کفش مد نظرشان است هم زیبایی.

  20. سلام و تشکر از مجموعه ویدا که همیشه بهترین هارو در اختیار مشتریان قرار میده. میخواستم ببینم برا شهرستان هم نمایندگی اعطا میکنین برای فروش؟

    • سلام رضا عزیز
      در خصوص شرایط همکاری و اخذ نمایندگی لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  21. شما فقط رو محصولات زنانه کار میکنید؟کارهای مردانه هم برای فروش دارید؟

    • سلام همراه عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و اطلاع بیشتر از طرح و نوع این محصول از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  22. مدل هاتون خیلی خاص هستش
    چطور میتونم کفش های مردونه تون رو هم ببینم مدل هاشون رو؟

    • سلام محمد عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و اطلاع بیشتر از طرح و نوع این محصول از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  23. واقعا کفش های بند دار نسبت به سایر کفش ها خیلی زیبا تر هستن
    ممنون از سایت خوبتون

  24. این کفش های بند دار برای تابستون عالی ان. لطفا در مورد خرید راهنمایی کنید؟

  25. سلام وقت بخیر.کفش چرم زنانه شما خیلی ارزون و متنوع هستش ممنون.پیشنهاد می کنم سفارش بدید.

  26. سلام خسته نباشید من برای دیسک کمرم دکتر گفته از کفش تخته صاف استفاده کنم وقتی سایت شمارو دیدم فهمیدم اون کفشی که دنبالم داخل سایت شما ست

  27. سلام وقتتون بخیر نگ بندی زیبا و طرح های قشنگی دارید این مدل هایی که در سایت قرار دادید موجوده؟

    • سلام همراه عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و اطلاع بیشتر از طرح و نوع این محصول از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  28. با سلام بسیار سپاس گزارم از اطلاعاتی که در سایت قرار دادید. در صورت سفارش بار چند روزه به دستم می رسه؟

    • سلام همراه عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و اطلاع بیشتر از طرح و نوع این محصول از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  29. سایز محصول رو هم در سایت قرار بدید سایز ۴۱ و کفش های مجلسی هم دارید؟

    • سلام همراه عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و اطلاع بیشتر از طرح و نوع این محصول از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  30. سلام در صورتی که اندازه نباشد امکانش هست که تعویض کنید؟ قیمت و کارهاتونو کجا ببینم؟

    • سلام همراه عزیز
      در خصوص دریافت پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  31. با تشکر از شما که اطلاعات مفیدی رو در اختیار مشتری قرار می دهد. لطفا سایز و انواع مدل هاتونو با قیمت بذارید.

  32. بسیار محصول با کیفیتی بود من راضی بودم به شما هم پیشنهاد خرید این محصول رو میدم

  33. سلام وقت بخیر هزینه ارسال این محصول رو میشه لطفا بفرمایید برای شهرستان چقدر میشه؟

    • سلام خانم عظیمی
      در خصوص دریافت پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  34. با اختلاف بهترین قیمت رو این سایت داشت. ممنونم از شما بابت این سایت و فروش خوبتون

  35. اگه امکان داره عکسای محصولات خودتون رو بیشتر بذارین تا ما بتونیم راحت تر انتخاب کنیم ممنونم

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      حتماً به زودی تصاویر بیشتری از محصولات را در سایت قرار خواهیم داد. در حال حاضر شما می‌توانید برای دریافت مشاوره بیشتر در این خصوص، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید.
      با سپاس از شما

  36. سلام قیمت این محصولارو میشه لطفا بفرمایید و اینکه اگه سفارش عمده داشته باشیم قیمت کلی میدین؟

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  37. با سلام و خدا قوت مطالب سایت خیلی آموزنده و مفید بودند ممنون از زحماتتون.لطفا در مورد اینکه چطور میتونیم محصول رو سفارش بدیم توضیح بدید.

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  38. سلام وقت بخیر
    لطف کنید ادرس نمایندگیهاتون رو هم درج بفرمایید
    براحتی در سطح شهر پیدا کنیم
    سپاس

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  39. سلام و درود و عرض ادب خدمت عزیزان در برند ویدا تولید کننده و عرضه کننده کفش های چرم زنانه بند دار که بنده مدتهاست مشتری ثابت شما هستم و خواستم رضایت مرا از محصولاتتان اعلام کنم درود بر شما و ممنون از قیمت ها و محصولات درجه یک

  40. سلام با تشکر از سایت خوبتون می خواستم قیمت کفشاتونو بدونم و این که چطور میتونم سفارش بدم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  41. سلام وقتتون بخیر، میخواستم بدونم شما فروش حضوری هم دارید؟ شعباتتون کجاست؟ ممنون از پاسخگوییتون

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  42. سلام خسته نباشید، خیلی ممنون از سایت خوب و جامعتون که انقدر دقیق درباره محصولات توضیح دادید.

  43. سلام ممنونم ازتون بابت این محصول باکیفیت، شما فروش به صورت عمده هم دارید؟ باتشکر از شما

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  44. من تاجر هستم و سفارش خواستم بدم میخواستم ببینم حداقل میزان سفارش چقدر هست و امکان صادرات وجود داره یا خیر؟

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  45. سلام و روز بخیرشرایط فروشتون به چه صورت هست و برای سفارش با چه شماره ای باید تماس بگیرم؟

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  46. با عرض سلام و احترام ،چقدر خوبه که این چنین محصول با اهمیتی رو بشه به صورت بی واسطه و اینترنتی و با قیمت خیلی مناسب تر تهیه کرد ،ممنون از شما و مجموعه خوبتون موفق باشید

  47. چقدر مایه افتخار هست که روز به روز شاهد بیشتر تولید ملی باشیم ،دست همه تولیدکنندگان و عرضه کنندگان این محصول درد نکند و امیدوارم همیشه در زمینه کسب و کارشان بدرخشند.

  48. با عرض سلام و احترام ،و تشکر بابت توضیحات کامل و پر محتوایی که ذکر نمودید ،و خرید رو برای خریداران این محصول آسان نمودید موفق باشید

  49. سلام و روز بخیر
    فروشنده بسیار با اخلاق و منصف کیفیت هم خوب بود و هم قیمت عالی داشت

  50. خوب وقتی صحبت از محصول صادراتی به میان کشیده می شود ،این به این معناست که این محصول باید از کیفیت و مرغوبیت زیادی برخوردار باشد تا بتوان ان را صادر کردسلام.

  51. سلام وقت بخیر من میخام این محصول رو از سایتتون به صورت عمده تهیه کنم لطفا هزینه بفرمایید

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  52. سلام وقتتون بخیر تشکر میکنم از کیفیت محصولات شما من خودم از سایتتون خرید کردم و به همه پیشنهادش می کنم

  53. سلام. وقت بخیر. من در زمینه صادرات فعالیت میکنم.

  54. برای همکاری با شما حتما اقدام میکنم. انشاالله که قیمت هاتون هم مناسب باشه

  55. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و تشکر فراوان بابت اطلاعات کامل و جامعی که در اختیار قرار می دهید، چطور میشه کیفیت محصولات رو تضمین شده درنظر بگیریم اگر غیر حضوری خرید کنیم؟

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  56. با تشکر از سایتتون که اطلاعات جامع و کاملی از محصول رو در اختیار مشتری قرار می دهد. موفق باشید

  57. سلام وقتتون بخیر امکانش هست توضیحات بیشتر درباره ی نحوه ی ارسال، قیمت، کیفیت توضیح دهید. سپاس

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      برای اطلاع از قیمت محصول مورد نظر خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار تماس و دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید.
      با سپاس از شما

  58. سلام وقتتون بخیر
    بعد از ثبت سفارش از سایت شما محصول چند روزه به دست ما می رسه؟

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  59. سلام خسته نباشید
    مطالب سایت شما رو مطالعه کردم چجوری می تونم سفارش خودم رو انجام بدم؟

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  60. امیدوارم در چنین محصولاتی که خیلی با کیفیت و خوب تولید میکنیم بتونیم صادرات گسترده داشته باشیم .

  61. کفش چرم جدای کیفیت و راحتی ای که داره باعث میشه هر چند ساعت هم که پا توی کفشباشه بو نگیره و این خیلی خوبه

  62. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و تشکر فراوان بابت اطلاعات کامل و جامعی که در اختیار قرار می دهید، محصول با کیفیت و صادراتی و فوق العاده

  63. سلام و وقت بخیر
    یکی از دلایل ادامه دار شدن همکاری من با این مجموعه مشتری مداری و حرفه ای رفتار کردنشون بود که باعث شد این همکاری پایدار و ادامه دار باشد

  64. با سلام زمان ارسال کالا چقدر طول میکشه؟ و هزینش رو میشه درب منزل پرداخت کرد؟

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  65. درود و خسته نباشید محصولتون خیلی با کیفیت بود ممنون از شما همیشه موفق و سر بلند باشید

  66. با سلام خسته نباشید میخواستم بدونم بسته بندی محصول به چه صورتی انجام میشه؟ لطفا توضیح بدید.

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  67. سلام وقتتون بخیر، میخواستم بدونم شما فروش حضوری هم دارید؟ شعباتتون کجاست؟ ممنون از پاسخگوییتون

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  68. یکی از محصولاتی که بسیار جای پیشرفت داره برای صادرات این محصوله من برای صادرات این کالا اقدام می کنم با همکاری شما

  69. سلام وقت بخیر
    خریداری کردم و عالی بود و برای کسانی که تردید دارند پیشنهاد میشه
    ممنون از سایت خوبتون

  70. سلام روزتون بخیرخریداری کردم عالی بود به دوستانی که قصد خرید دارند پیشنهاد میدم

  71. سلام و درودما سفارش دادیم محصول رو انشاالله که سر بلند و پیروز و در کارتون موفق باشید

  72. سلام وقت بخیر
    می‌خواستم نحوه حمل و نقل و بسته بندی این محصول رو بدونم ممنون میشم راهنماییم کنید

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  73. سلام خسته نباشید سایتتون خیلی خوبه و محصولات ارگانیگ خیلی خوبی رو ارائه میده ممنون ازتون

  74. از سایت و نحوه ی پاسخگویی کارشناس ها خیلی راضی بودم. انشاالله که محصول ها زود به دستمون میرسه. خسته نباشید

  75. اگه امکان داره عکسای محصولات خودتون رو بیشتر بذارین تا ما بتونیم راحت تر انتخاب کنیم ممنونم

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      حتماً به زودی تصاویر بیشتری از محصولات را در سایت قرار خواهیم داد. در حال حاضر شما می‌توانید برای دریافت مشاوره بیشتر در این خصوص، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید.
      با سپاس از شما

  76. سلام برای کشور ترکیه و شهر دبی هم ارسال دارید؟ مشتری های خوبی رو میشناسم

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      بله، تمامی محصولات ما به تمامی نقاط کشور و همینطور سایر کشورها ارسال می‌گردند.
      با سپاس از شما

  77. سلام وقت بخیر درباره کفش چرم توضیحات خیلی خوبی دادید من اصلا با کفش جنس چرمی آشنایی نداشتم
    یه سوال داشتم چطور با یه نگاه بفهمیم که جنس کفش چرم اصل هست یا اون چرم فیکه ؟

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  78. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و تشکر فراوان بابت اطلاعات جامعی که درباره خاصیت، نوع دوخت و جنس بکار رفته محصولات در اختیار مخاطب قرار می دهید، همچنین تشکر مخصوص بابت تولید و توزیع کفش های چرم بند دار زنانه درجه یک باکیفیت، با دوام و زیبا، در طرح و رنگ های مختلف تولید که مزایای فراوانی برای بهبود حرکت و حفظ سلامت دارد و با حذف واسطه ها با قیمت مناسب به دست مشتریان می رسانید. لطفا درباره قیمت و ارسال توضیحات بیشتر درج بفرمایید. باتشکر از مجموعه ویدا

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  79. سلام
    ممنون از زحماتی که میکشین. یه سوال دارم از خدمتتون
    آیا خرید عمده هم میشه کرد از شما؟ تخفیف هم دارین تو خرید عمده کفش چرم؟

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  80. سلام وقت بخیر. از مجموعه تشکر می کنم که در زمان مشخص کفش رو به دست من رساندند. کفش کیفیت بالایی داشت و از انتخابم خیلی راضی بودم. با تشکر از شما. موفق باشید. خدا به کسب و کارتون برکت بده.

  81. با عرض سلام و احترام من قصد خرید داشتم ،امکان دیدن مدلها و طرح و رنگهای دیگه هم هست؟شما ارسال به شهرستان هم دارید؟فروشتون فقط عمده هستش؟ممنون بابت زمانی که صرف پاسخگویی به سوالات لحاظ میکنید

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  82. با سلام خدمات و پشتیبانی شما خیلی عالی بود ممنون ازرفتارخوب وعالی تیم فروش مجموعه

  83. سلام و وقت بخیر.

    امروزه از آنجایی که مزایای کفش چرم بسیار زیاد است این کفش ها یکی از بهترین و مرغوب ترینجنس هایی می باشد که می توان برای تولید کفش از آن استفاده کرد آن هم به دلیل بادوام بودن و استحکام این نوع چرم ها می باشد.
    مرسی از محصول درجه یک و مرغوبتون‌

  84. با سلام و وقت بخیر. یه سؤال کفش چرم زنانه بند دار رو به همه جای ایران ارسال می کنید؟

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  85. سلام کیفیت محصولات شما
    بی نظیر است تشکر بابت محصول خوب تان متشکرم

  86. با سلام
    کفشهای چرم زنانه خیلی شیکه اما تنوعش کم است با تشکر

  87. سلام قدمت شرکت شما چه میزان هست چه مدتی هست که در بازار فعالیت میکنین تشکر میکنم از شما بابت پاسخگوییتان عزیزان

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  88. با سلام و ادب

    با سلام و ادب
    کفشهای چرم زنانه تنوع کمی دارد اما زیباست با تشکر
    ب

  89. کاش قیمت کفش ها رو تو سایتتون کنار عکس کفش ها درج کنید؟ اینجوری راحت میشه خرید کرد.

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  90. سلام محصولا تان به شدت عالی و در خور زنان و مردان این سرزمین هست امید وارم همیشه خدا موفق و پیروز و سر بلند باشید شما عزیزان

  91. با سلام وادب
    کفشهای زنانه را از کجا تهیه کنیم لطفا راهنمایی کنید ممنون

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  92. روز بخیر دوست گرامی من اگر بخام
    بصورت اقساط کار کنم شرایط رو بفرمایید متشکرم.

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  93. سلام وقتتون بخیر کاراتون خیلی زیباست پل ولی کاش مدل های دیکه رو داخل سایتتون میزاشتین تا بیشتر طرح هاتون رو ببینیم

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      حتماً این مورد به زودی انجام خواهد شد.
      با سپاس از شما

  94. سلام و وقت بخیر خدمت شما
    من از این کفش ها استفاده کردم و راضی بودم یه شما هم توصیه میکنم استفاده کنید. ممنون از شما

  95. سلام روزتون بخیر
    من اگه از این کفش ها تعداد زیاد بخوام بزای درب مغازمون به من تخفیف هم میدین؟

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  96. سلام وقتتون بخیر
    من از این کفش ها استفاده کردم واقعا عالی هستن هم از نظر رنگ بندی و مدل و هم از نظر راحتی خیلی خوبن

  97. سلام طرح و جنس و کیفیت کفش های زنانه مجموعه ویدا بسیار درجه یک و اعلاء است و به همه مخاطبان پیشنهاد میکنم با یک سرچ و جستجوی کوچک در این سایت می توانید مدل و سایز دلخواه خود را خریداری کنید.

  98. سلام و خسته نباشید مرسی از سایت خوبتون و محصولات با کیفیتتون مرسی از سایت ویدا
    چرم یکی از زیبا ترین و با دوام ترین محصولاتشه و واقعا کیف و کفش و لباسش زیبا میشه و علاوه بر زیبایی واقعا دوام زیادی داره اما بخاطر قیمت بالاش خیلیا نمیتونن تهیه کنن و هرجایی هم داره یه قیمتی ارائه میده
    کفش چرم قطعا یکی از بهترین و پردوام ترین کفش هاست که علاوه بر جنس با دوامش واقعا زیبایی هم داره چیزی که تو سایت شما نظر منو جلب کرد طرحها و رنگ های مختلفش بود چیزی که راجبع چرم مهمه جنسشه .واقعا سایت شما تنوع کار و کیفیت بالایی داره و انواع کفش های پاشنه دار و اسپرتم شامل میشه که میتونیم با دست باز انتخاب کنیم
    من چند بار از چندجا خریدم و جنس خوبی نداشتن میخواستم بدونم اگه با تعداد بالایی بخوایم تو قیمت تاثیر داره یا خیر؟ و هزینه رو از کجا میتونم ببینم
    ممنون میشم راهنماییم کنیدموفق باشید درپناه حق

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      برای اطلاع از قیمت محصول مورد نظر خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار تماس و دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید.
      با سپاس از شما

  99. سلام وقت بخیر به مجموعه ویدا تولید کننده کفش های چرم زنانه
    از آن جایی که کفش چرم از دیر باز مورد استفاده و پسند همه اقشار بوده و از مهمترین مزایای که دارد کیفیت بسیار بالای این کفش ها می‌باشد .
    سوالی که از مجموعه شما دارم این که شما محصول دیگه ای هم تولید میکنید ؟ قیمت کفش های رو میشه برام ارسال کنید ؟

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      برای اطلاع از قیمت محصول مورد نظر خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار تماس و دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید.
      با سپاس از شما

  100. سلام تشکر دارم از مجموعه خوبتان خیلی محصولات خوبی دارین فقط مرقوم بفرمایید برای پرداخت حساب خرید آیا چک و حساب اعتباری هم قبول می کنید

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  101. کفش های بسیار فاخری توسط این مرکز عرضه میشه که کیفیت اونها خیلی مناسبه. من خرید از این سایت رو بهتون پیشنهاد میکنم.

  102. سلام، وقت بخیر شرکت شما ارسال به شهرستان داره؟ در زمینه صادرات به دیگر کشور ها چه طور فعالیت دارید؟ میخواستم با شرکت همکاری کنم. لطفا راهنمایی کنید

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  103. باسلام خدمت شما ببخشید لطف کنین لیست کفش های چرم زنونه رو همراه قیمت درسایت قرار بدین.نوع چرم استفاده شده چیه؟کار مردونه هم دارین؟

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  104. کفش چرم زنانه بند دار در سبک های مختلف اسپرت و کلاسیک تولید و در بازار عرضه می شود تا هر کس با توجه به سبک پوشش خود بتواند از طرح های و مدل های مختلف کفش چرمی بند دار استفاده کند

  105. بسیاری از کارگاه های تولیدی کفش چرم در سراسر کشور سعی می کنند شیک ترین و متنوع ترین طرح های کفش چرمی بند دار را در بازار سراسر کشور توزیع کنند.

  106. کفش بند دار یکی از انواع کفش های پرطرفدار در بین کفش های چرم زنانه می باشد که تنوع بالایی دارد و حتی در بسیاری از طرح های کفش چرم، از بند به عنوان مدل در آن استفاده می کنند

  107. اولین نکته در انتخاب کفش چرم بند دار، سبک درست کفش با توجه به استایل و پوشش موردنظر است که به همراه لباس های کلاسیک باید از مدل های رسمی و کلاسیک و همراه پوشش اسپرت استفاده شود.

  108. کفش مناسب کفشی است که پا را در هنگام استفاده نسبتا طولانی مدت مورد فشار قرار ندهد و باعث تاول و زخم در پا نشود.

  109. قیمت کفشاتون چنده؟ کاش قیمت ها رو کنار کفش ها درج کنید.

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      برای اطلاع از قیمت محصول مورد نظر خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار تماس و دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید.
      با سپاس از شما

  110. سلام، خسته نباشی، ممنون از سایت خوبتون
    ممکنه در زمینه نحوه ثبت سفارش و قیمتها راهنماییم کنید؟

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      برای اطلاع از قیمت محصول مورد نظر خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار تماس و دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید.
      با سپاس از شما

  111. سلام و وقت بخیر
    من به شخصه دختر سخت پسندی هستم تو خرید کردن ولی با خرید کردن از شما خیلی راضیم کفشا تو پام خیلی راحته واقعا خیلی کفیتشون خوبه

  112. مطالب تون رو مطالعه کردم
    کفش های چرم زنانه پاشنه دار هم شما ارائه میدین ؟

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  113. ممنون از مطالب مفیدی که ارائه دادین. لطفا کاتالوگ محصولات و قیمت آن ها رو ذکر کنید ممنون

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  114. سلام وقت به خیر. لطفا بفرمایید ارسال به شهرستان هزینه ش چنده و چند روز طول میکشه برسه دستمون.

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  115. با سلام و خدا قوت خدمت شما، چرم یکی از انواع محصولات طبیعی است که از پوست حیوانات اهلی گرفته می شود و دارای سه کیفیت سنگین و نیمه سنگین و سبک می باشد و چون این محصول طبیعی هست بدون شک کیفیت و راحتی کفش‌ها بسیارزیبا خواهد بود و با اطمینان از این نمونه کفش‌ها می‌توان استفاده کرد.

  116. سلام وقت به خیر شرایط خرید عمده رو بفرمایید و اینکه چه قدر تخفیف دارین برای خرید عمده

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  117. سلام وقت به خیر. ممنون بابت اطلاعات جامعی که ارائه دادین شما کفش مردانه هم دارین؟

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      بله، با جستجو در منوی سایت، قسمت محصولات، به محصول موردنظر خود دست خواهید یافت.
      با سپاس از شما

  118. سلام وقت شما بخیر من برای یکی از دوستانم هدیه می خوام بفرستم خواستم بپرسم که از سایزبندی کفش ها به چه صورت هست؟ و اینکه مدلهای کفش ها را هم اگر امکانش هست برای من بفرستید و اگر که انتخاب کردم آیا برای من به صورت بسته بندی شکیل که برای هدیه مناسب باشه هم امکان ارسال هست یا نه؟ و اینکه چند روزه میرسه؟ ممنونم.

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  119. سلام و وقت بخیر
    برای تهیه کفش زنانه چرم تنوع سایز بندیتون زیاده از کجا سایز کفش رو جویا باشیم؟

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

  120. دقت و ظرافت و کیفیت محصول تولید داخل پتانسیل برای رشد اقتصادی ایجاد نموده و زمینه ساز رشد در تجارت خوب محصول خواهد بود

  121. کفش چرم علاوه بر مقاومتی که داره اصن یه اصالتی به پا میده که کفش های دیگه اینطور نیستن

  122. سلام. همه کفش های چرم زنونه اینجا خیلی زیباست و همین انتخاب رو سخت کرده. درمورد سایز و رنگ سوال داشتم؟؟

    • سلام همراه عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و اطلاع بیشتر از طرح و نوع این محصول از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  123. سلام وقت بخیر جنس این کفشهای چرم زنانه بند داربسیار بادوام بودن و محکمه چرمه کاملاطبیعی این کفش ها یکی از بهترین و مرغوب ترین جنس ها است ممنون.

  124. سلام. من هم برای خودم و هم دوستام از سایت شما خرید کفش چرم پاشنه بلند داشتیم. خیلی راحت و زیبا بودن. ممنون

  125. کفش های چرم زنانتون بسیار زیبا طراحی شده بود و وقتی بدستم رسید خیلی عالی بود ممنون از شما

  126. سلام خسته نباشید کفش چرم زنانه بند دار گزینه خوبی برای استفاده فصل بهار و تابستان است از لحاظ کیفیت و تنوع رنگ و طرح بسیار زیباست و پاخور عالی دارد

  127. با سلام و احترام خدمت شما دوستان عزیز مجموعه ویدا،کفش های بنکدار چرمی زنانه خیلی تنوع دارن و رنگهای خوشگل و خاصی دارند،ممنون بابت اطلاعات و مطالب سایت، با سلیقه خانم ها جور هستند و برای سنین مختلف ساخته شدند.

  128. سلام روز بخیر
    آیا کفش های پاشنه بلندتون رو میتونم بیرون از منزل هم استفاده کرد؟

    • سلام رضا عزیز
      در خصوص دریافت پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  129. سلام خدا قوت
    لطفا عکسهای بیشتری از کفش‌های زنانه بزارید چون خانمها بتوانند راحتر ثبت سفارش بدهند.

  130. سلام وقت بخیر تولیداتتون خیلی زیباست و ظرافت و کیفیت بالایی دارن ممنون از مجموعه خوبتون

  131. با سلام و درود فراوان من از سایت شما کفش چرم زنانه خرید کردم خانمم خیلی خوشش اومد هم کیفیتش خوب بودو هم طرحش بسیار زیبا بود به شما هم توصیه میکنم از این سایت خرید کنید.ممنون

  132. سلام خداقوت از این کفشا چرم این سایت برا خودم خریداری کرم هم قیمتاشون نسبت به سایت ها دیگه بصرفه تر بود هم کیفیت کارشون عالی بود راضی هستم از خریدم مچکرم از سایت

  133. سلام و خسته نباشید کفش چرم با اینهمه تنوع ندیدم واقعا جذاب هستن و دلبر اگه میشه قیمت کارها هم ببینیم عالی میشه

  134. سلام روز بخیر واااایییی من عاشق چرم هستم یکی از خرید های مورد علاقم خریدن کفش و کیف چرم هست
    نمونه کاراتون رو کجا میتونم ببینم؟ چرم اصل هست دیگه درسته؟ قیمتاتون تو چه رنجی هست؟

    • سلام همراه عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و اطلاع بیشتر از طرح و نوع این محصول از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  135. سلام و شب شما بخیر. ببخشید شما از چه نوع چرمی برای تولید کفش چرمی بند دار استفاده می کنید؟ طبیعی یا مصنوعی؟ چرم گاوی یا بز؟

    • سلام مهدی عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و اطلاع بیشتر از طرح و نوع این محصول از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  136. کفش بند دار چرمی از شما خرید کردیم و بسیار قابل قبول و شیک بود. دقیقا همونی بود که توی عکس مشخص بود.

  137. سلام و وقت بخیر
    این کفش بندی مجلسی که عکسش رو گذاشتین رنگبندی هم داره؟

    • سلام خانم حیدریان
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و اطلاع بیشتر از طرح و نوع این محصول از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  138. سلام و وقت بخیر
    این کفش مجلسی بندی ک عکسش رو گذاشتین
    رنگبندی هم داره؟

    • سلام خانم حیدریان
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و اطلاع بیشتر از طرح و نوع این محصول از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  139. سلام و وقت بخیر
    از مطالب سایت استفاده کردم.یک پیشنهاد دارم ممنون میشم اگه عکس مدل های بیشتری از کفش‌های زنانه رو داخل سایت قرار بدین تا راحت تر مدل انتخاب کنیم

  140. سلام نماز و روزه هاتونم قبول باشه ایشالله، تشکر میکنم از مجموعه ویدا و تمام کارگران و طراحان که با زحمت شبانه روزی چنین محصولات کفش چرم زنانه و با کیفیت و طراحی عالی و با تنوع رنگ برای و همچنین دوخت مناسب همه سلیقه ها خانوم ها چه پیر و جوان پسند و استاندارد میسازند و در اختیار ما خریدارن و مصرف کنندگان قرار میدهند. کیفیت فدای قیمت نکنید من حاظرم با قیمت بالاتر بخرم و لی با کیفیت بخرم تا چند سال با خیال راحت استفاده کنم کالای ایرانی یعنی افتخار ایرانی یعنی اشتغال ایرانی فقط تو حرف نگو ایرانی هستم با خریدت ثابت کن عاشق ایران عاشق ❤ کالای و ایرانی هستی باببت توضیحات کاملی که دادید داخل سایت کمالتشکر دارم

  141. سلام و عرض احترام
    کفش چرم زنانه بند دار که در سایت به نمایش گذاشتید بسیار زیبا و متنوع هستند‌.
    ما این کفش های فوق العاده را به صورت عمده خریداری کردیم‌.
    واقعا فوق العاده بودند و مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفتند‌.
    متشکرم

  142. سلام.روزبخیر!!کفش چرم ویدا باتولیدکفش های چرمی زنانه مخصوصا کفشهای بندار سلیقه هر خانوم سخت سلیقه روراضی می کنه کفشهای بنددار کفش رابهتر توپا نگه میداره ومن همیشه دنبال چنین کفشهایی هستم.کفش چرم به خاطر انعطاف واستاندارهای خاصی که داره از بروز میخچه وتاول در کناره های پا جلوگیری میکنه بادوام فوق العاده بسیار بصرفه است مخصوصا اگه بی واسطه وازویدا بخرید..

  143. سلام ماخانمها خیلی درطرح ورنگ کفش اهمیت میدیم همیشه دنبال کار زیباهستیم واین کارهای زیبارادرسایت خوبتون پیداکردیم وخرید کردم خبلی راضی هستم ممنونم که زود هم به دستم رسید خیلی باکیفیتن

  144. سلام خسته نباشید
    کفش های چرم همانطور که در مطالب اشاره شد در حفظ سلامتی پا تاثیر بسزایی دارند

  145. کمترین میزانی که امکان خرید از شما مجموعه محترم وجود دارد چقدر است؟

    • سلام خانم محمدی
      برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  146. سلام و خدا قوت
    همه کفش هاتون طبی و راحتی هستند؟ یا کفش پلشنه بلند هم دارین؟

    • سلام احسان عزیز
      برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  147. سلام وقت بخیر
    من از محصولات سایت شما خریداری کردم و به همه پیشنهاد میدم سایتتون رو با تشکر

  148. یعنی واقعا متنفرم از سایتتون
    خب آخه چرا فروش تکی ندارین خب؟
    شاید یکی نتونه عمده بخره

    • سلام امیر عزیز
      برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  149. از کجا می تونم به کاتالوگ محصولاتتون دسترسی داشته باشم و اون هارو کنار هم مقایسه شون کنم؟

    • سلام امیر عزیز
      برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  150. کفش چرم زنانه باید بادوام باشد وبرای تهیه کفش بادوام و خوب باید از جنسی استفاده شود که دوام و همچنین مقاومت در ضربه رادارا باشد.

  151. سلام این مدل کفش ها فقط همین رنگ موجوده؟ کاش عکس های بیشتری در سایت قرار بدین.

    • سلام خانم احمدی
      در خصوص دریافت پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  152. سلام خسته نباشید من همیشه از شما خرید میکنم و بسیار راضی هستم امیدوارم همیشه موفق باشید مانا و پایدار باشید

  153. سلام و درود خدمت عوامل تولید و فروش مجموعه خوب شما
    من از سایت شما بارها خرید کردم
    هر چه قدر از راحتی و ظرافت کفش هاتون بگم کم گفتم
    به همه دوستام سایت شمارو معرفی کردم
    دلم نیومد تعریف این کفش های قشنگ رو نکنم
    دوست داشتم بقیه هم از این کفش های خوب و راحت استفاده کنند
    ممنون بابت تولیدات با کیفیت و درجه یکتون
    موفق باشید

  154. اسپرت و اداری های این کفش رو نپسندیدم اما مجلسی ها واقعا شیکند و خیلی مهمه که در مراسمی هم شکیل بودن کفش و هم راحتی هر دو را داشته باشی ممنون

  155. کفش های این سایت چه طبی و چه مجلسی بسیار با کیفیت و راحت هستند و به هیچ عنوان ا رو اذیت نمی کنند

  156. سلام وقتتون خوش
    میشه راجب قیمت عمده بگید
    تشکر

    • سلام خانم رستمی
      در خصوص دریافت پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  157. عرض ادب و احترام
    از اطلاعات ارزشمند پیرامون کفشهای زنانه بنددار با کیفیت و شکیل تولید شده توسط
    کادر مجرب ایرانی های متخصص سپاسگزارم.
    واقعا لذت بردم

  158. سلام من از یکی از فروشگاه‌های کفش حضوری شهرمون کفش چرم خریدم اما بعد ۹ماه دقیقا چرم ها باد میکردن و ول میشدن، دلیلش چیه؟ نمیشه درستش کرد؟ دلم نمیاد ازش دل بکنم خیلی بابتش پول دادم

    • سلام خانم زارع مهرابادی
      در خصوص دریافت پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  159. سلام و عرض ادب. با تشکر از مطالب مفید سایتتون بسیار جالب بود.لطفا بفرمایید برای ثبت سفارشم باید از کدام قسمت اقدام کنم؟

  160. سلام وقت بخیر

    قصد خرید عمده از مجموعه شما دارم،شما با چک کار می کنید،به خاطر خرید عمده،تخفیف می دهید?

  161. سلام. ما میتونیم از نزدیک نمونه کار ببینیم و بعد ثبت سفارش بدیم؟ اگه میشه شرایط بگین.

  162. ببخشین از اون عکس اول رنگ های دیگشم دارید من میخوام برای تولد خانمم بخرم اگه میشه عکسای دیگه هم بذارید و رنگ های دیگشو تا بتونم یکیشو انتخاب کنم براش ممنونم

  163. سلام، خسته نباشید و خدا قوت
    شما با چرم مشهد هم همکاری دارید و محصولاتشون رو عرضه میکنید؟

  164. سلام سایز بندی رو بگید که بتونیم خرید کنیم همه سایزی موجوده؟

  165. من واقعم از خریدم راضیم کیفیت بسیار بالایی داره این کفش ها و همچنین قیمت خیلی پایینیم داره .
    تازه ظاهرشون هم واقعا شیکه و من خیلی راحتم .
    واقعا هم چیزه باکلاسیه هم هیچوقت از چشم نمی افته و هیچوقت از مد نمی افته و همیشه ترنده .
    ممنون

  166. کفش های پاشنه بلند چرم خیلی زیبا هستن و زیبایی خاصی دارن

  167. این کفش های زنانه بند دار یعنی چه جوری هستن که بند دارن پشت شون بند داره یا روی کفش بند داره اگر توضیح بدین در این مورد خیلی ممنون میشم ازتون

  168. من مغازه دارم و بصورت عمده از این سایت کفش های زنانه خریداری کردم ، کیفیت محصولات بسیار عالیست و همگی اصل هستند. تا حالا که برگشتی نداشتم. قیمت های آن هم برای من مغازه دار بسیار بصرفه و مناسب بود. امیدوارم خداوند بهتون برکت بده.

  169. شرایط اخذ نمایندگی فروش کفش چرم زنانه به چه صورت است؟ امکان اخذ نمایندگی فروش وجود دارد؟

  170. سلام و درود خیلی ممنون مطالبتون در رابطه با کفش چرم خیلی کامل و مفید بود
    نحوه سفارش و ارسال به چه صورت ؟

  171. سلام ودرود کفش های بند دار زنانتون عالیه میخواستم بدونم کفش مجلسی هم دارید؟فروش عمده هم دارید؟

  172. سلام خسته نباشید خدمت شما هنرمندان ایرانی امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما

  173. سلام وقت بخیر کفش های زنانتون فوق العاده است بسیار شیک وسبک من از اون مدل مشکی پاشنه دار ه خریداری کردم خیلی تو پام راحته وعالی

  174. سلام وقت بخیر من از این سایت کفش چرم زنانه بند دار خریداری کرده ام چون کیفیت بالایی دارد و قیمت مناسبی دارد به شما توصیه می کنم از این سایت کفش چرم زنانه بند دار خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما