فروشندگان کیف رو دوشی چرم مردانه

دمپایی شیما یکی از انواع دمپایی پرکاربرد زنانه بوده که با اندازه متوسط و متعارف و قابلیت حمل آسان و بدون درگیری دست به یکی از محبوب ترین مدل های کیف تبدیل شده است.

این کیف چرم اصل و طبیعی بوده و نوع بسته شدن در ،این کیف چرم به صورت زیپی می باشد و بسیار سبک بوده و قابلیت حمل آن بسیار ساده می باشد.

برای اینکه کیف چرمی زیبا و خوبی بخریم در وهله اول باید با ویژگی ها و کیفیت آن باشیم سپس کیفی را که برای خرید درنظر داریم، خریداری کنیم.

فروشندگان کیف رو دوشی چرم مردانه

راهنمای انتخاب کیف چرم مردانه

راهنمای انتخاب کیف چرم مردانه کیف ها انواع مختلفی دارند و معمولا برای قرار دادن وسایل و مدارک به کار می روند و یکی از کیف هایی که توسط آقایان مورد استفاده قرار می گیرد کیف رو دوشی چرم با کیفیت است.

برای انتخاب و خرید کیف چرم مردانه باید به مواردی توجه کنیم تا خرید هوشمندانه ای داشته باشیم مواردی همچون:

  1. دوخت :تمام مسیر های دوخت باید تمیز و منظم بوده و نباید بر روی آن ها خطوط مورب و نخ کش شده رؤیت شود.
  2. نام برند کیف که باید به درستی به قلاب کیف وصل شده باشد.
  3. زیپ و دکمه:کیفیت زیپ و دکمه باید به گونه ای باشد که رنگ پریدگی و خوردگی نداشته باشد.
  4. آستر کیف :سطح بیرونی کیف باید نرم و انعطاف پذیر بوده و از چرم طبیعی باشد و سطح داخلی( آستر ) نباید چیزی از سطح بیرونی کیف کمتر داشته باشد و باید نرم باشد.
  5. چرم اصل: چرم طبیعی و اصل بوی بدن حیوان را می دهد در صورتی که چرم مصنوعی بوی پلاستیک می دهد.

و موارد بسیار دیگری که هنگام وارسی و خرید کیف باید به آن ها توجه نمود.

شناخت کشور های تولید کننده چرم نیز می تواند شمارا در انتخاب کیف چرم مردانه مناسب راهنمایی کند. برای مثال کشور ایتالیا یکی از کشورهایی است که چرم هایی با کیفیت و مرغوبی تولیدمی کند.

شایان ذکر است که کشور ایران نیز توانسته چرم هایی با کیفیت بالا همچون کشور ایتالیا تولید کند و نیز به کشورهای بسیاری در سراسر دنیا صادر کند.

خصوصیات کیف رو دوشی چرم مردانه

خصوصیات کیف رو دوشی چرم مردانه کیف رو دوشی چرم مردانه به یکی از کیف های پرکاربرد و محبوب تبدیل شده است به علت اینکه این کیف را ، هم می توان به عنوان کیف روزمره و هم می‌توان برای کیف محل کار، به کار برد و نیز می توان به عنوان مدل مناسبی برای مجالس رسمی از این کیف استفاده کرد.

ایده این کیف در دهه 1860 میلادی مطرح شد یعنی زمانی که نامه رسان ها و پستچی ها برای رساندن نامه به افراد از کیفی همانند این کیف ها استفاده می کردند.

قسمت های داخلی کیف رو دوشی، همانند کیف پول طراحی شده و دارای جایگاه مخصوصی برای نگهداری پول نقد و کارت های مهم همچون: کارت اعتباری و کارت ملی و گواهینامه می باشد.

اگر از کیف های چرم رو دوشی برای مصارف روزانه استفاده می کنید توجه به نوع چرم آن بسیار نکته مهم و حائز اهمیتی می باشد و باید چرم آن از نوع چرم دانه کامل باشد و این نوع از چرم بسیار مرغوب می باشد و دوام بسیار بالایی نیز دارد.

رده سنی خریداران این کیف ها بیشتر جوانان و نوجوانان می باشد ولی به علت طراحی ساده و در عین حال زیبایی که دارد و نیز کاربردی بودن زیاد این کیف سبب شده است که در رده سنی بالاتر نیز کیف رو دوشی به محبوبیت برسد.

مدل های مختلف کیف چرم مردانه

مدل های مختلف کیف چرم مردانه کیف های چرم مردانه انواع مختلفی دارد در طرح و دوخت های متنوع در اختیار خریداران قرار می‌گیرد و شامل :

  1. کیف دستی : که این کیف ها با نام کیف پاسپورتی نیز شناخته می شوند و می توان این کیف را همراه با پالتو، کت و شلوار و همچنین کفش ها رسمی و مجلسی ست نمود و تیپ و استایل بی نظیری را به افراد می بخشد. کیف چرم مردانه دستی معمولا فضای کمی دارند و برای حمل وسایل و کارت های ضروری بسیار کیف مناسبی می باشد.
  2. کیف اداری: کیف های اداری معمولا نقش دستیار را برای افراد ایفا می کند و کیفی مطمئن می باشد و کیف اداری فضای کافی برای نگهداری و محافظت از اسناد و مدارک، لبتاب، تبلت، نوت بوک، خودکار و سایر وسایل مورد نیاز می باشد و کیف کاملا قابل اعتمادی می باشد و دارای قفل برای امنیت بیشتر نیز می باشد.
  3. کیف رو دوشی: کیف رو دوشی چرم باکیفیت معمولا تک بند می باشند و به صورت ساده و کج، به کار می روند برای نگهداری مدارک در ابعاد کوچک و هم چنین قرار دادن تبلت نیز بسیار مناسب بوده و به افراد، تیپ اسپورت می دهد.
  4. کیف کمری: مخصوص افرادی است که علاقه ای به حمل کیف های سنگین و دست و پا گیر ندارند و همانند کمربند به کمر بسته می شود و برای نگهداری وجه نقد، کارت های اعتباری و مدارک گزینه مناسبی هستند.
  5. کوله پشتی: کوله پشتی ها برای نگهداری انواع وسایل مختلف همچون کتاب و دفتر، مدارک، لباس های باشگاه و نیز فضای مخصوص برای نگهداری لبتاب می باشد و استفاده از آن کاملا راحت بوده و می توانید آن را همراه با استایل های مختلف ست کنید و تیپ اسپورتی برای خود فراهم کنید.

مرجع خرید کیف رو دوشی چرم مردانه

مرجع خرید کیف رو دوشی چرم مردانه با توجه به موارد ذکر شده باید بدانید که برای خرید کیف رو دوشی چرم مردانه باید به نکات بسیار زیاد و مختلفی توجه کنید تا بتوانید یک کیف مناسب خریداری کنید.

توجه به چرم استفاده شده در رویه ی کیف و همچنین تو دوزی و نوع دوخت کیف و توجه به کشور سازنده چرم مواردی است که سبب می گردد کیف خریداری شده دوام و ماندگاری بالاتری داشته باشد.

این روزها به علت محبوبیت وتقاضای بالای مشتریان برای کیف های چرم در نوع و طرح ها و دوخت های متنوع سبب گشته که تولید این کیف در حجم بالایی روزانه تولید شود و عرضه بازار و مراکز خرید گردد.

هرفرد با توجه به سلیقه و در نظر گرفتن تمام موارد ذکر شده می تواند کیف محبوب و مورد علاقه خود را تهیه کرده و از آن به خوبی استفاده نماید.

ما در این سایت به معرفی و عرضه دمپایی تابستانی زنانه پرداخته ایم و شما می توانید کیف مدنظر خود را تهیه فرمائید و با بالاترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید.

  • تبلیغات: 
    1. خرید چرم خام | عرضه اینترنتی چرم های نفیس ایرانی
    2. قیمت روز چرم خام شترمرغ در بازار
    3. خرید چرم گاوی طبیعی با بهترین کیفیت
    4. قیمت روز چرم گاوی طرح دار اصفهان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما