فروش کیف چرمی اداری طبیعی

بیایید در مورد نوع کیف چرمی اداری طبیعی صحبت کنیم: عکس ها، مدل ها و مارک های محبوب، مزایا و معایب آنها. طیف وسیعی از لوازم جانبی مملو از طرح ها و رنگ های متنوع است. محصولات از مواد مختلف طبیعی ساخته شده اند: پوست حیوانات، ماهی و خزندگان.

معیارهای زیادی وجود دارد که به موجب آن کیف چرمی اداری مردانه طبیعی هرگز از مد نمی افتد. در واقع، چنین لوازم جانبی هیچ اشکالی ندارد و می توان با خیال راحت همه ویژگی های آن را مزایا نامید. یک کیف چرمی اداری بسیار شیک است. ایده چنین لوازم جانبی با الهام از برجسته ترین طراحان جهان ساخته شده است، یعنی انتخاب یک شاهکار واقعی مشکلی ایجاد نمی کند.

فروش کیف چرمی اداری طبیعی

مشخصات کیف چرمی اداری طبیعی

مشخصات کیف چرمی اداری طبیعی چگونه کیف چرم با کیفیت خوب را تشخیص دهیم؟

هر زمان که به دنبال کیف چرمی ارزان هستید ، تفاوت های قابل توجهی در کیفیت و قیمت چرم مشاهده خواهید کرد. چرم اصل به سه دسته کیفی چرم تقسیم می شود دانه کامل چرم؛ چرم دانه بالا؛ چرم شکسته . چرم دانه کامل بهترین کیفیت را ارائه می دهد ، بنابراین گرانتر است ، در حالی که چرم شکسته بدترین کیفیت را ارائه می دهد ، بنابراین نسبتاً ارزان است. یکی دیگر از عواملی که هنگام جستجوی کیف با کیفیت خوب باید به آن توجه کنید ، برچسب است. هر کیسه ای ممکن است دارای برچسب باشد و آن را به عنوان “چرم اصل” طبقه بندی کند ، که هیچ اطلاعاتی در مورد نحوه رفتار ، تغذیه حیوان و همچنین بینش در مورد فرآیند تخمیر چرم به شما نمی دهد. وضعیت کلی نگهداری حیوان در ارتباط مستقیم با کیفیت کیف چرمی است که شما به دنبال آن هستید.

انواع مدل های کیف چرمی اداری

انواع مدل های کیف چرمی اداری امروزه انواع کیف های چرمی اداری وجود دارد که ذکر همه آنها کاملاً غیرممکن است. در زیر به برخی از آنها اشاره میکنیم:

دوره گردی Hobo یک کیسه با شکل نرم است ، با برش نیم دایره ای در قسمت بالا یا یک چین نرم. دارای دسته یک تکه جهت حمل بر روی شانه. به معنای واقعی کلمه کیف مسافرتی به معنی “کیف مسافرتی” است. این نام به دلیل شباهت شکل کیف با کیفی که فقرا وسایل خود را حمل می کردند ، بسته و به چوب آویزان شد ظاهر شد. امروزه مدل کیف در مارک های لوکس یافت می شود و مدت زیادی است که مانند کیف یک سرگردان-سرگردان نیست. هابوها از چرم نرم و صاف و جیر ساخته شده اند ، بنابراین بسته به محتویات کیف تغییر شکل می دهند. شکل گردش معمولاً برای ایجاد ظاهر سبک های قومی استفاده می شود.

پیام رسان کیف پیام رسان یک مدل متوسط ​​است که بر روی بند شانه ای بلند و یا به صورت چهار دست می پوشد. در ابتدا ، پیام رسان با یک شیر بسته شد ، اکنون می تواند با آن یا بدون آن باشد. سرخپوستان پیام رسان – کیسه های موچیلا از قطعات چرم با کمربند بافته شده – توسط سرخپوستان کلمبیا پوشیده می شد ؛ در قرن 18 ، پستچیان و پیک ها شروع به استفاده از مدلهای مشابه برای کار کردند. در دهه 1950 ، دی مارتینی شروع به تولید کیسه های بوم مقاوم برای برقکاران و سازندگان شهر نیویورک کرد. در این کیسه ها قرار دادن ابزارهای سنگین مورد نیاز برای کار راحت بود. ده سال بعد ، پیام رسان های چند رنگی به پیک های دوچرخه تحویل داده شد: رنگ کیف نشان دهنده منطقه عملیات بود. طراح پشت کیف جان پیترز بود. او پیام رسان را از نایلون ایجاد کرد – پارچه ای با آغشته به آب دافع و دستگیره های پلاستیکی. مواد جدید کیف را سبک تر و زیباتر کرده و همراه با طراحی به روز و شیک ، برای همه ساکنان شهر جالب بود و نه تنها برای کارگران.

کیف دستی – در اصل یک کیف متوسط ​​چند منظوره برای حمل کتاب است. ساختار محکم ، ساخته شده از چرم ، بسته با یک فلپ و پوشیده شده روی شانه. امروزه طیف وسیع تری از مدل ها به کیف های دستی تعلق دارد. لژیونرهای رومی چیزی شبیه به چمدان های کیفی می پوشیدند. این محصولات loculus نامیده می شدند – در ترجمه تحت اللفظی “فضای کوچک”. در این بسته های کوچک تخت ، سربازان جیره و وسایل شخصی حمل می کردند. دانش آموزان و دانش آموزان بریتانیایی در اواسط قرن بیستم به جای چیزهایی که در چمدان خود داشتند ، کتاب های درسی می پوشیدند. و شاید ناهار به جای جیره.

زین اسب کیسه زین – کیف با کمربند بلند با قسمت گرد. این در ابتدا یک کیف کوچک با درب فلپ بود که سواران به زین وصل کردند. این مدل به لطف جان گالیانو ، که نسخه مد خود را برای Dior ساخت ، مد شد. در یک مفهوم وسیع ، در حال حاضر یک کیف کوچک ساخته شده از چرم محکم و شکل است که با دسته کوچکتر یا بزرگتر گرد شده و بر روی شانه یا به عنوان بدن متقاطع پوشیده می شود.

کیف زنجیر این کیف شبیه یک کوله پشتی است ، اما تنها یک بند شانه دارد. کیف اسلینگ همچنین می تواند یک کیف زنجیر دار با بند ناف یا بند شانه ای بلند باشد که روی شانه روی سینه یا پشت بسته می شود. زنجیرها روسری یا وسایل پارچه ای برای حمل نوزادان روی سینه یا پشت نیز نامیده می شوند. بسیاری از مردم شیوه های مشابهی برای حمل کودکان دارند و در برخی قبایل آفریقایی هنوز هم رایج است.

راهنمای انتخاب کیف چرمی اداری

راهنمای انتخاب کیف چرمی اداری

  • کیف چرمی جدید به این دلیل مناسب است که به طور واقعی با همه چیز متناسب است. شاید درک ماهیت این لوازم جانبی از طراح مد به طراح مد و سال به سال تغییر کند ، اما به طور کلی ، یک کیف دستی ساخته شده از چرم با یک لباس شب ، و با یک سبک گاه به گاه و با یک شلوار رسمی به همان اندازه خوب به نظر می رسد. کت و شلوار.
  • یک کیف چرمی یک لذت ارزان نیست و خانم ها ، همانطور که می دانید ، چیزهای گران قیمت را دوست دارند. چنین لوازم جانبی نشان دهنده موفقیت و موقعیت نسبتاً بالایی در جامعه است که به خودی خود خوشایند است.
  • چرم به عنوان یک ماده دارای دوام فوق العاده ای است ، یعنی اگر خانم مهماندار چندین سال از خرید استفاده کند ، سرمایه گذاری قابل توجهی در خرید کیف قابل توجیه است. همانطور که قبلاً ذکر شد ، چنین تصمیمی نمی تواند به طور قاطع از مد بیفتد ، به این معنی که فقط خرابی آن ، که تنها سالها بعد قابل توجه خواهد بود ، می تواند از استفاده آن جلوگیری کند.
  • بر خلاف پارچه ، چرم عملاً در معرض آلودگی قرار نمی گیرد ، معمولاً فقط کافی است آن را پاک کنید تا ظاهر اولیه آن بازگردد. مراقبت از کیف چرمی شما حداقل است و حتی اگر محصول به نحوی موفق به کثیف شدن شود ، راه هایی برای از بین بردن کثیفی وجود دارد.

عرضه مستقیم کیف چرمی اداری طبیعی

عرضه مستقیم کیف چرمی اداری طبیعی عرضه کیف چرمی طبیعی به صورت عمده و مستقیم از طریق سایت ما صورت میگیرد. شما میتوانید جهت آشنایی با انواع چرم و دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان و همچنین ثبت سفارشات خود با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

2

  1. سلام. وقت بخیر
    از کیف های اداری سایت شما سفارش دادم و خرید کردم. خیلی خوب و جادار بود.ببخشید فقط یک سوال داشتم، میشه تعویضش کنم و یک رنگ مشکیشو برام بفرستین؟

    • سلام مهدی عزیز
      در خصوص دریافت پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما