قیمت کفش چرمی گاوی بادوام

قیمت کفش چرمی گاوی بادوام در بازار تولیدی این محصول بسیار مناسب و مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است محصولات چرمی از جمله کفش به خاطر کیفیت و طبیعی بودن چرم گاوی به کار رفته در آن نسبت به سایر کفش های معمولی قیمت بالاتری دارند اما در بازار تولیدی و فروش اینترنتی ما، به خاطر عرضه مستقیم محصول قیمت ها به طور چشم گیری کاهش داشته است.

قیمت کفش چرمی گاوی بادوام

مقایسه کفش چرم بزی و گاوی

مقایسه کفش چرم بزی و گاوی احتمالا تا به حال از انواع مختلف محصولات چرم طبیعی استفاده کرده اید و می دانید که انواع چرم از لحاظ ضخامت و ظاهر و رنگ تفاوت زیادی دارند شاید برایتان سوال پیش امده که محصولی که شما از ان استفاده می کنید چرم تولیدی ان از چه حیوانی است و انواع چرم بزی و گاوی چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند.

انواع چرم موجود در بازار به سه نوع مختلف تقسیم می شوند چرم بز را چرم سبک می گویند که بسیار نازک است و ضخامت کمی دارد به خاطر ذات سبک این چرم و راحتی در پوشش بیشتر برای تولید دستکش ،لباس و کلاه استفاده می شود و چون جنس لطیف تر و نازک تری دارد بهتر است در مراقبت از آن دقت زیادی کنید.

با کیفیت ترین و بادوام ترین نوع چرمی که می توانید در تمام دنیا در فروشگاه های چرم فروشی پیدا کنید چرم گاوی یا همان چرم سنگین است ضخامت و مرغوبیت این چرم طبیعی و اصل بسیار چشم گیر و زیباست این چرم درجه یک و اعلا بیشتر برای تولید انواع کیف و کفش با کیفیت چرمی استفاده می شود انواع کیف و کفش چرم گاوی بسیار با دوام و زیبا هستند.

بازار تولید کفش چرمی گاوی

بازار تولید کفش چرمی گاوی بازار تولید کفش چرمی گاوی صادرکننده کفش چرم بسیار با کیفیت و قیمت مناسب به بسیاری از نقاط جهان است.امروزه به خاطر کیفیت پایین انواع کفش های موجود در بازار و احتمال آسیب به پاها و تعرق زیاد پا، مردم به دنبال خرید یک محصول با دوام و مناسب و طبیعی هستند تا سلامت پاها حفظ شود. انواع کفش چرم گاوی مرغوب، بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال خرید کفش بادوام هستند و به سلامت پاها اهمیت زیادی می دهند.

در بازار تولید کفش چرم به خاطر قیمت گزاف کفش چرمی و اهمیت این مجموعه به رضایت مشتریان همواره کیفیت محصولاتمان بسیار بالا بوده و در مقابل قیمت ها بسیار مناسب در نظر گرفته شده است، این موضوع را با مقایسه قیمت های سایت فروش ما با سایر فروشگاه های اینترنتی به وضوح مشاهده خواهید کرد و با یک بار خرید عمده محصولات ما و مشاهده کیفیت مشتری دائمی ما خواهید شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما