مراکز عرضه کفش چرم طبی زنانه

استفاده از چرم در پوشاک یکی از رایج ترین تولیدات دنیای مد می باشد. یکی از متداول ترین پوشاک چرم کفش ها می باشند. کفش چرم طبی زنانه بسیار پر طرفدار بوده و به دلیل استفاده از چرم و مزیت های خاص آن و همچنین طبی بودن آن در میان بانوان محبوبیت بسیاری دارد. کفش چرم دوام بسیار بالایی دارد و همین امر به صرفه جویی اقتصادی فرد نیز کمک می کند.

مراکز عرضه کفش چرم طبی زنانه

مشخصات کفش چرم طبی زنانه

مشخصات کفش چرم طبی زنانه کفش چرم طبی جدید باید بر اساس ویژگی ها و استاندارهای رایج تهیه شوند. چرم های به کار رفته در این نوع کفش ها نیز اهمیت زیادی دارند.

مهم ترین قسمت های کفش ها که در مطلوبیت کفش نقش مهمی دارند به طور خلاصه توضیح داده شده است:

رویه کفش: یکی از قسمتهای مهم کفش رویه کفش می باشد که این رویه باید از جنس مناسب تهیه شود تا از پا محافظت کند و همچنین موقعیت پا در کفش راحت و مناسب باشد. بهترین نوع رویه برای کفش ها، چرم طبیعی است که کیفیت بالایی دارند و قدرت تنفس دارند.

زیره کفش : برخلاف رویه کفش، از کف پاها و قسمت های زیرین پا محافظت می کند. تمامی فشار بدن بر روی زیره پا قرار می گیرد به همین دلیل باید مقاومت بالایی داشته باشد. همچنین انعطاف بسیار زیاد آن سبب راحتی پا و راه رفتن صحیح می شود. بهترین زیره های شناخته شده زیره های پیو، تی پیو و ترمو هستند.

کفی: یکی از قسمتهای کفش که قابل تعویض می باشد، کفی کفش است. این قسمت نقش راحتی و سلامتی کف پا را ایفا می کند و برای سلامتی بیشتر پا، از کفی های طبی استفاده می شود.

تکسون: لایه ای که بین کفی و زیره کفش قرار می گیرد، تکسون نام دارد. این قسمت از کفش از عرق کردن زیاد پا و بوی نامطبوع پا جلوگیری می کند. کفش مناسب باید از این قسمت برخوردار باشد تا فردی که از کفش استفاده می کند احساس خوشایندی داشته باشد.

قدک:لایه ی نازکی که بین رویه و آستر، در قسمت پنجه و پاشنه کفش قرار می گیرد و باعث مقاومت کفش در برابر ضربه و فشار می شود. قدک انواع مختلفی دارد با توجه به نوع کفش و کاربردی که دارد می تواند نرم، خشک یا سفت تر انتخاب شود.

آستر: یکی از قسمت های مهم کفش که به طور مستقیم با پا در ارتباط است، آستر می باشد. بهترین آستر ها برای کفش های چرم، نمونه چرم های طبیعی سبک مثل چرم بز و گوسفندی می باشد.

اما نکته ی مهمی که در خصوص کفش چرم اصل باید رعایت شود استفاده از چرم های مختلف در قسمت های مختلف کفش است.به طور مثال، برای رویه کفش باید از چرمی استفاده شود که انعطاف پذیری و قدرت تنفس بالایی داشته باشد و همچنین محکم و قوی باشد. آستر کفش چون به طور مستقیم با پا در تماس است، باید چرمی نرم و تنفس پذیر انتخاب شود، همچنین باید در برابر ساییدگی نیز مقاوم باشد و در هنگام خراشیدگی به سرعت رنگ بگیرد.

اما چرم مورد استفاده در کف کفش باید در مقابل آب مقاومت بالایی داشته باشد و هیچ گونه آب را جذب نکند. همچنین در مقابل ساییدگی به زمین مقاوم باشد. بنابراین ویژگی ها نوع چرم های مناسب را برای هر قسمت انتخاب می کنند.

کیفیت کفش چرم طبی زنانه

کیفیت کفش چرم طبی زنانه پا یکی از حساس ترین عضو های بدن است که محافظت از آن و استفاده از کفش های با کیفیت برای جلوگیری از مشکلات مختلف اهمیت زیادی دارد. کفش های چرم از قسمت های مختلفی تشکیل می شوند که هر کدام از این قسمت ها با توجه به کاربردشان باید کیفیت مناسبی داشته باشند تا استاندارد های لازم برای محافظت از پا را داشته باشند.

کفش های چرم طبی باید هم از نظر پزشکی و هم از نظر چرم دارای کیفیت مطلوبی باشند. چرم هایی که برای این نوع کفش ها استفاده می شوند باید دارای جنس و کیفیت بالایی باشند. کفش های طبی باید به شکل قالب پا باشند تا بتوانند از مشکلات پا جلوگیری کنند و باعث تسریع در بهبود مشکلات شوند. چرم و زیره و کفی مورد استفاده در کفش باید کیفیت مناسبی داشته باشند تا پا در کفش راحت باشد و از آسیب های جدی جلوگیری کند.

کفش چرم اصل به پا کمک می کند تا بیماری های پوستی و قارچی دچار نشوند. همچنین قسمت انگشتان این کفش ها پهن است تا انگشتان پا به راحتی در آن حرکت کند.

مدل های مختلف کفش چرم زنانه

مدل های مختلف کفش چرم زنانه با توجه به ظرافت بانوان و سلیقه های مختلف آنان، کفش چرم زنانه نسبت به کفش چرم مردانه تنوع محصولاتی بیشتری دارد. از نظر ظاهری کفش زنانه بسیار متفاوت هستند و بیان نوع تفاوت های ظاهری کاری بیهوده است، زیرا هر روزه جدید ترین نوع کفش ها تولید می شوند.

اما از نظر طبی این کفش ها می توان موارد زیر را نام برد:

1- کفش طبی برای کف پای صاف

2- کفش طبی برای خار پاشنه ی پا

3- کفش طبی پاشنه تا انگشت

4-کفش طبی جلوی پا

5- کفش کشی

و کفش های دیگری که برای بسیار متنوع هستند و هر کدام برای رفع یکی از مشکلات ارتوپدی پا تولید شده اند. برای تهیه هر نوع کفش چرم حتما، از اصل و طبی بودن محصول مطمئن شوید و مناسب با آناتومی پای خود کفش را تهیه کنید.

قیمت خرید کفش چرم طبی زنانه

قیمت خرید کفش چرم طبی زنانه قیمت کفش چرم به عوامل مختلفی مرتبط است. نوع کفش و کاربرد آن تاثیر مستقیمی بر روی مواد اولیه ی مورد استفاده کفش دارد. به همین دلیل نکته ی اول در رابطه با خرید کفش توجه به نوع کفش می باشد.

کفش های چرم به دلیل ماندگاری خوب، مقاومت در برابر آب، محافظت نسبت به عوامل خارجی، تمیز کردن آسان، سازگار با محیط زیست و دارای بوی خوب است به همین دلیل نسب به سایر کفش ها قیمت بالاتری برخوردار است.

نکته ی بعدی در خصوص قیمت این محصول، مواد اولیه مورد استفاده، جنس ها و مدل های مختلفی دارند که در کفش ها استفاده می شوند. استفاده از چرم اصل برای کفش ها، قیمت را تا مقدار زیادی افزایش می دهد. بنابراین، این ابزار و مواد مستقیما بر روی قیمت کفش ها تاثیر گذارند.

برای خرید کفش چرم طبی و اطلاع از قیمت آن، به راحتی در اینترنت مدل های مختلف را بررسی کنید و از قیمت ها اطلاع داشته باشید. سپس در مغازه های معتبری یا سایت معتبر که می شناسید، مانند سایت ویدا چرم مراجعه کنید و با خیال راحت از خرید کفش چرم اصل لذت ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما